Niet veel foto's, alleen een paar gemaakt met de mobiel, maar toch een leuke impressie.
Amoz en Lily

Het samen poseren hadden ze nog niet helemaal in de vingers

Met Amoz en Arlo en Lily verdekt opgesteld

Moderator: moderatorteam
Klopt, en dit is dan nog een heel makkelijk begaanbare wandeling over gewone paden met inderdaad wel wat helling en daling. Als je veel van die smalle jagerspaadjes neemt, is het echt veel klauteren en klimmen. Dus ja, ik heb wel spierpijn gehad in het begin en nu nog wel eensTamara81 schreef:Wat leuk dat jullie weer zijn gaan wandelen! Prachtig is het daarHet is toch wel wat meer klimmen en dalen dan in de omgeving van Nijmegen
Had je toen je daar net woonde geen spierpijn in het begin?
Nee, Mila en Amy heb ik thuisgelaten, die zijn 's middags nog geweest.Persistence schreef:Toch leuke foto's! Was Mila niet mee?
Haha, door het vocale of omdat je dan ogen in je achterhoofd moet hebben?DeDiana schreef:Nee, Mila en Amy heb ik thuisgelaten, die zijn 's middags nog geweest.Persistence schreef:Toch leuke foto's! Was Mila niet mee?
Iets van een gesprek voeren is echt niet mogelijk als ik ze alle vier meeneem
Dat is dan bij deze afgesproken. De volgende keer ben jij er ook bij!Zinodo schreef:Als ik die foto’s zie krijg ik toch zo veel zin in een vakantie naar Spanjeheerlijk!
Ja, dat laatste. Mila is tijdens wandelingen vrij stil en Arlo blaft uit opwinding naar de andere honden in de woonwijk, maar dat is alleen een paar minuutjes aan het begin en aan het eind van de wandeling. Maar vier honden in de gaten houden, bij de les houden of aangelijnd constant riemen uit de knoop halen eist een hoop aandachtPersistence schreef:Haha, door het vocale of omdat je dan ogen in je achterhoofd moet hebben?DeDiana schreef:Nee, Mila en Amy heb ik thuisgelaten, die zijn 's middags nog geweest.Persistence schreef:Toch leuke foto's! Was Mila niet mee?
Iets van een gesprek voeren is echt niet mogelijk als ik ze alle vier meeneem