Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ja /nee clicker

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragverp »

scooby doo schreef:
qyan schreef:
mechelaar_fan schreef:ik denk dat het een teletakt is met een ingebouwde klikker. De band kan klikken lijk een klikker, en de negatieve klik is gewoon stroom. en dat heeft Vandergeten handig verpakt. Want voor die prijs hebt ge al een sjieke TT hoor.
als dat zo is, jezus, is rocco dan niet erg jong :roll: :jank:

wtf ik heb hem gezet op mijn nek en het enige wat je voelt is ene trilling

:? het is geeen teletakt :pffff:

Oh ik geloof dat ik me in ieder geval vergist heb in het woord funk=radio .... :oops: maar die twee metalen pennen zien er exact hetzelfde uit als bij een TT ... en een lage spanning bij teletac voelt als een soort van trilling . maar ik kan mij natuurlijk altijd vergissen .
Afbeelding
scooby doo

Ongelezen bericht door scooby doo »

Wil de hond schreef:Ik heb wel eens een halsband met clicker in mijn handen gehad. Was van Innotek. Bestond uit een halsband met daaraan een klein plastic balletje, waarin de clicker zat. Werkte met afstandsbediening en kon alleen een klik geven. Bereik ongeveer 250 mtr. Gaf geen harde klik, gewoon een klikje, maar niet storend voor de hond.

Rechtstreeks in Amerika kopen is veel goedkoper overigens. als je ooit een kennis hebt die daarheen gaat kan die er misschien eentje voor je meebrengen als je dat wilt.

Een linkje naar de site van de spaanse Innotek-vertegenwoordiger. Helaas in het Spaans dus, maar wel met foto.
http://www.setterbakio.com/producto.asp ... dCateg=292
mijn ja/nee clicker is ook van het merk innotek bereik 150meter en waterdicht meer moet een mens niet hebben
scooby doo

Ragverp schreef:
scooby doo schreef:
qyan schreef:
mechelaar_fan schreef:ik denk dat het een teletakt is met een ingebouwde klikker. De band kan klikken lijk een klikker, en de negatieve klik is gewoon stroom. en dat heeft Vandergeten handig verpakt. Want voor die prijs hebt ge al een sjieke TT hoor.
als dat zo is, jezus, is rocco dan niet erg jong :roll: :jank:

wtf ik heb hem gezet op mijn nek en het enige wat je voelt is ene trilling

:? het is geeen teletakt :pffff:

Oh ik geloof dat ik me in ieder geval vergist heb in het woord funk=radio .... :oops: maar die twee metalen pennen zien er exact hetzelfde uit als bij een TT ... en een lage spanning bij teletac voelt als een soort van trilling . maar ik kan mij natuurlijk altijd vergissen .
ja toen je dat schreef kreeg ik ploteseling een wrang gevoel van ik had beter gezwegen want sommige onder ons en daar bedoel ik jou niet mee zullen altijd in hun egocentrisch wereldje blijven leven die vernieuwing niet kunnen aanvaarden maar dit misverstand over de tt en de clicker is nu van de baan geruimd :ok:
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

scooby doo schreef:
Wil de hond schreef:Ik heb wel eens een halsband met clicker in mijn handen gehad. Was van Innotek. Bestond uit een halsband met daaraan een klein plastic balletje, waarin de clicker zat. Werkte met afstandsbediening en kon alleen een klik geven. Bereik ongeveer 250 mtr. Gaf geen harde klik, gewoon een klikje, maar niet storend voor de hond.

Rechtstreeks in Amerika kopen is veel goedkoper overigens. als je ooit een kennis hebt die daarheen gaat kan die er misschien eentje voor je meebrengen als je dat wilt.

Een linkje naar de site van de spaanse Innotek-vertegenwoordiger. Helaas in het Spaans dus, maar wel met foto.
mijn ja/nee clicker is ook van het merk innotek bereik 150meter en waterdicht meer moet een mens niet hebben
Ik heb ooit eens met een vertegenwoordiger van Innotek gesproken die me vertelde dat hun banden in Amerika véél goedkoper verkocht worden als hier in europa.
scooby doo

Wil de hond schreef:
scooby doo schreef:

Ik heb ooit eens met een vertegenwoordiger van Innotek gesproken die me vertelde dat hun banden in Amerika véél goedkoper verkocht worden als hier in europa.
ja het is inderdaad zo maar als je moet importeren moet je altijd de verzendkosten betalen die nog wel een hoog kunnen oplopen en de wachttijd het clickertje met een bolletje op de site heeft maar 1 functie en het ziet er minder profesioneel uit :mrgreen:
anubis
Zeer actief

Ongelezen bericht door anubis »

Afbeelding
The Pet Pager Remote Trainer was designed to help pet owners silently call their dog from a distance.

It can also be used to dissuade or interrupt negative behavior. It works similarly to a personal pager. The pet owner uses a hand held transmitter to send a signal to their pet. The pet wears a receiver collar that vibrates when it receives the signal. With a little training, the pet quickly learns to come to the owner when it receives the "page".

The Pet Pager is a great training tool for all dogs and an indispensable aid to owners of deaf or hearing impaired dogs.
Exclusive Features
Lifetime Warranty
Uses vibration instead of electronic correction
Negative tone with correction to deter behavior or negative tone only as a reminder
Uses common 9 volt batteries in the transmitter and a 6 volt battery in the receiver
Range up to 100 yards
Internal antenna

AfbeeldingAfbeelding
The Ultra-e series fits the smallest of dog breeds to the largest. The collar neck size is adjustable from 10 to 24 inches, and will fit any dog from a Chihuahua to a Chesapeake.

The collar features our new patent pending internal antenna system. The Ultra-e utilizes digital technology to maximize power and minimize frequency interference from other electronic devices. Our trademark vibration feature allows the handler to have the option to just vibrate instead of shocking their dog to make the correction.

The Ultra-e is excellent for obedience training. You can even teach your dog the boundaries of your yard. The Ultra-e is the Ultimate backyard trainer
8 Levels of Intensity adjusted from the Transmitter.
Digital technology to Maximize Power.
Internal Collar Antenna System.
Transmitter measures 3/8" x 1" x 2".
Collar unit measures 1 1/4" x 1" x 1. 7/8" and weighs approximately 4 oz.
Collar neck size is adjustable from 6 1/2 to 24 inches.
Built in Magnetic ON/OFF system.
Collar uses a replaceable 6-volt battery.
Transmitter uses Two 3-volt watch style batteries.
Retractable transmitter antenna gives this unit a range of 250 yards
MODEL CONTROL OPTIONS PRICE
Ultra-e 2020 Momentary "Nick" Stimulation, Continuous Stimulation and Positive VibrationTM simultaneously, and Positive VibrationTM only modes. $169.99

Ultra-e 2010 Momentary "Nick" Stimulation, Continuous Stimulation and Tone (Beep) simultaneously, and Tone (Beep) only modes. $159.99

Ultra-e 2030 Momentary "Nick" Stimulation, Positive VibrationTM only, and Tone (Beep) only modes. $159.99

Ultra-e 2040 Positive VibrationTM only, and Tone (Beep) only modes. $154.99

Ultra-e 2050 Momentary "Nick" Stimulation, Continuous Stimulation only, and Tone (Beep) only modes. $159.99

http://www.petstreetmall.com/merchant/C ... ollars.asp
Afbeelding
Groetjes Birgit en een lebber van Ramses
AfbeeldingRIP
Afbeelding
http://www.zivotinjsko-carstvo.com/imag ... odenco.jpg
scooby doo

goede research sherlock holmes :-D ;)
anubis
Zeer actief

scooby doo schreef:goede research sherlock holmes :-D ;)
Geen moeite Watson :mrgreen:
AfbeeldingRIP
Afbeelding
scooby doo

anubis schreef:

nieuwe avatar :E
anubis
Zeer actief

scooby doo schreef:
anubis schreef:

nieuwe avatar :E
Tja moest hem wel ff aanpassen he ;)
AfbeeldingRIP
Afbeelding
mechelaar_fan
Zeer actief

Ongelezen bericht door mechelaar_fan »

hoe je de ja-klikker conditioneert, dat weten we allemaal, klik-snoepje.
de nee-klikker, hoe wordt die dan geconditioneerd? klik-stamp? klik-stroom?
scooby doo

mechelaar_fan schreef:hoe je de ja-klikker conditioneert, dat weten we allemaal, klik-snoepje.

ten 1ste andré vandergeten werkt NOOIT met een TT
ten 2de de hond krijgt niets is het zelfde als een correctie met de slip maar dan op een diervriendelijke manier

ik snap niet waar je die info haalt over een tt want dat is het zeker niet
ik heb het vandaag nog met andre getraind en gesproken hij werkt nooit met een tt marja hoge bomen vangen veel wind :pffff:

als je even de ùmoeite doet om je vooroordelen opzij te schuiven en op zijn site te kijken wordt er gezegt dat er met een buzzer .clicker gewerkt word in een filmpje is het zelfs te zien
Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragverp »

scooby doo schreef:
mechelaar_fan schreef:hoe je de ja-klikker conditioneert, dat weten we allemaal, klik-snoepje.

ten 2de de hond krijgt niets is het zelfde als een correctie met de slip maar dan op een diervriendelijke manier

ik heb het vandaag nog met andre getraind en gesproken hij werkt nooit met een tt marja hoge bomen vangen veel wind :pffff:

als je even de ùmoeite doet om je vooroordelen opzij te schuiven en op zijn site te kijken wordt er gezegt dat er met een buzzer .clicker gewerkt word in een filmpje is het zelfs te zien
Ik denk dat mechelaar fan wil weten hoe de hond word geleerd wat de buzzer betekend . dit moet toch ook op een manier duidelijk gemaakt worden als zijnde nu doe je iets niet goed.
Afbeelding
scooby doo

Ragverp schreef:
scooby doo schreef:

Ik denk dat mechelaar fan wil weten hoe de hond word geleerd wat de buzzer betekend . dit moet toch ook op een manier duidelijk gemaakt worden als zijnde nu doe je iets niet goed.
ik zal hierover een andere keer meer uitleg over geven heb weinig tijd he maar ik reageerde ff op de manier dat mùechalaar fan reageerde
snap je ;)
scooby doo

.knip 2x hetzelfde gepost :roll:
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”