Runar loopt met een annyX, dat zit uitstekend.
Voor treskor heb ik een zero DC short. Zit ook erg leuk.
Moderator: moderatorteam
Die vind ik ook wel interessant. Waarom heb jij voor deze van Petlando gekozen en niet voor bijv. Anny-x of een ander merk? Had je daar een specifieke reden voor?Hilde schreef:Wij hebben een 4dox tuig en een Petlando mesh y comfort
Ik vrees vooral omdat wij ze verkopen in de winkelnatalie schreef:Die vind ik ook wel interessant. Waarom heb jij voor deze van Petlando gekozen en niet voor bijv. Anny-x of een ander merk? Had je daar een specifieke reden voor?Hilde schreef:Wij hebben een 4dox tuig en een Petlando mesh y comfort
Zie je nou wel dat ik in het verkeerde deel van NL woon. Ik vind nog steeds dat er een filiaal in Limburg moet komenHilde schreef:Ik vrees vooral omdat wij ze verkopen in de winkelnatalie schreef:Die vind ik ook wel interessant. Waarom heb jij voor deze van Petlando gekozen en niet voor bijv. Anny-x of een ander merk? Had je daar een specifieke reden voor?Hilde schreef:Wij hebben een 4dox tuig en een Petlando mesh y comforten ik er dus makkelijk mee in aanraking ben gekomen. Dit tuig zit op zoveel verschillende honden echt verbazingwekkend goed en is bij ons een mooie aanvulling naast het Perfect Fit tuig - wat meer dan eens niet goed zit.
Weet jij wat de lengte is van het (niet-verstelbare) borststuk bij maat L?Hilde schreef:Ik vrees vooral omdat wij ze verkopen in de winkelnatalie schreef:Die vind ik ook wel interessant. Waarom heb jij voor deze van Petlando gekozen en niet voor bijv. Anny-x of een ander merk? Had je daar een specifieke reden voor?Hilde schreef:Wij hebben een 4dox tuig en een Petlando mesh y comforten ik er dus makkelijk mee in aanraking ben gekomen. Dit tuig zit op zoveel verschillende honden echt verbazingwekkend goed en is bij ons een mooie aanvulling naast het Perfect Fit tuig - wat meer dan eens niet goed zit.
Phien is er ook heel blij mee zo te zienStippelteam schreef:Hier de dog copenhagen tuigen zitten perfect. Phien draagt hem al sinds ze 12 weken is.
ik heb deze hier ook liggen, maar die gesp aan de zijkant gaat steeds open tijdens het lopen, dus daar ga ik een nylon klikgesp aan zetten. Ik vind dat ene echt een minpunt van dit tuig, want goedkoop zijn ze zeker nietnatalie schreef:Phien is er ook heel blij mee zo te zienStippelteam schreef:Hier de dog copenhagen tuigen zitten perfect. Phien draagt hem al sinds ze 12 weken is.
![]()
![]()
Ik neig er ook heel erg naar om deze te bestellen! En dan inderdaad de Comfort Walk Air Tuig in plaats van de Comfort Walk Pro Tuig. Die brede banden hoeven van mij niet zo. En voor Jip is de lengte van het borststuk aan de onderzijde precies goed. Goed om te lezen dat je er tevreden over bent. Ze zitten inderdaad mooi.
Maar... dit was niet mijn topic. Hopelijk is Emily er inmiddels ook uit
Ik twijfel om die reden ook over dit tuig. Tosca heeft een hekel aan het tuigje over haar kop/oren, dus dit lijkt mij de perfecte oplossing, maar niet als hij steeds los gaat.Pumi schreef:ik heb deze hier ook liggen, maar die gesp aan de zijkant gaat steeds open tijdens het lopen, dus daar ga ik een nylon klikgesp aan zetten. Ik vind dat ene echt een minpunt van dit tuig, want goedkoop zijn ze zeker nietnatalie schreef:Phien is er ook heel blij mee zo te zienStippelteam schreef:Hier de dog copenhagen tuigen zitten perfect. Phien draagt hem al sinds ze 12 weken is.
![]()
![]()
Ik neig er ook heel erg naar om deze te bestellen! En dan inderdaad de Comfort Walk Air Tuig in plaats van de Comfort Walk Pro Tuig. Die brede banden hoeven van mij niet zo. En voor Jip is de lengte van het borststuk aan de onderzijde precies goed. Goed om te lezen dat je er tevreden over bent. Ze zitten inderdaad mooi.
Hij is hier nog nooit los gegaan,Marlett schreef:Ik twijfel om die reden ook over dit tuig. Tosca heeft een hekel aan het tuigje over haar kop/oren, dus dit lijkt mij de perfecte oplossing, maar niet als hij steeds los gaat.Pumi schreef:ik heb deze hier ook liggen, maar die gesp aan de zijkant gaat steeds open tijdens het lopen, dus daar ga ik een nylon klikgesp aan zetten. Ik vind dat ene echt een minpunt van dit tuig, want goedkoop zijn ze zeker nietnatalie schreef:Phien is er ook heel blij mee zo te zienStippelteam schreef:Hier de dog copenhagen tuigen zitten perfect. Phien draagt hem al sinds ze 12 weken is.
![]()
![]()
Denk je dat het aan de bouw van je hond ligt of aan het gespje zelf?
Hahahhaa ze staat daar naar der speelgoed te kijken die steeds verder weg drijft en mevrouw had geen zin om te gaan zwemmen...natalie schreef:Phien is er ook heel blij mee zo te zienStippelteam schreef:Hier de dog copenhagen tuigen zitten perfect. Phien draagt hem al sinds ze 12 weken is.
![]()
![]()
komt door de gesp, die schuift redelijk makkelijk los. Als ik de riem voorop vast doe en doe de hond aan mijn rechterkant dat zit die gesp aan de binnenkant, doordat de riem voorop zit beweegt dat deel dan meer en daardoor gaat ie dan los. Heb ik de hond aan de linker kant zit dat deel aan de buitenkant en is het niet gebeurt. Heb het met stukje garen nu vast gezet, maar ga de originele gesp vervangen door een nylon klik gesp (gisteren net gehaald).Marlett schreef: Ik twijfel om die reden ook over dit tuig. Tosca heeft een hekel aan het tuigje over haar kop/oren, dus dit lijkt mij de perfecte oplossing, maar niet als hij steeds los gaat.
Dat dik gedrukte stelt mij wel gerust eigenlijkPumi schreef:komt door de gesp, die schuift redelijk makkelijk los. Als ik de riem voorop vast doe en doe de hond aan mijn rechterkant dat zit die gesp aan de binnenkant, doordat de riem voorop zit beweegt dat deel dan meer en daardoor gaat ie dan los. Heb ik de hond aan de linker kant zit dat deel aan de buitenkant en is het niet gebeurt. Heb het met stukje garen nu vast gezet, maar ga de originele gesp vervangen door een nylon klik gesp (gisteren net gehaald). Zoals ik het tuig nu heb afgesteld en mooi zit, past ie net el net niet over de kop. Dit heb ik met mijn zero dc short niet, die gaat heel mooi ruim over het hoofd maar heeft helaas geen ringetje aan de voorkant.Marlett schreef: Ik twijfel om die reden ook over dit tuig. Tosca heeft een hekel aan het tuigje over haar kop/oren, dus dit lijkt mij de perfecte oplossing, maar niet als hij steeds los gaat.
Mijn voorkeur gaat dus wat betreft past vorm, om en af doen ook echt uit naar Zero DC, ik heb de Copenhagen op dit moment puur voor het ringetje aan de voorkant.
denk idd dat je er dan geen last van zult hebbennatalie schreef:Dat dik gedrukte stelt mij wel gerust eigenlijkPumi schreef:komt door de gesp, die schuift redelijk makkelijk los. Als ik de riem voorop vast doe en doe de hond aan mijn rechterkant dat zit die gesp aan de binnenkant, doordat de riem voorop zit beweegt dat deel dan meer en daardoor gaat ie dan los. Heb ik de hond aan de linker kant zit dat deel aan de buitenkant en is het niet gebeurt. Heb het met stukje garen nu vast gezet, maar ga de originele gesp vervangen door een nylon klik gesp (gisteren net gehaald). Zoals ik het tuig nu heb afgesteld en mooi zit, past ie net el net niet over de kop. Dit heb ik met mijn zero dc short niet, die gaat heel mooi ruim over het hoofd maar heeft helaas geen ringetje aan de voorkant.Marlett schreef: Ik twijfel om die reden ook over dit tuig. Tosca heeft een hekel aan het tuigje over haar kop/oren, dus dit lijkt mij de perfecte oplossing, maar niet als hij steeds los gaat.
Mijn voorkeur gaat dus wat betreft past vorm, om en af doen ook echt uit naar Zero DC, ik heb de Copenhagen op dit moment puur voor het ringetje aan de voorkant.Ik heb ook een Zero DC Short (voor Abel) waar ik erg tevreden over ben, maar bij Jip zit het totaal niet. Hij heeft een te dikke nek ofzo. Ik denk dat de Dog Copenhagen bij Jip wel goed zal zitten. Die ring aan de voorzijde ga ik niet gebruiken en had er van mij niet hoeven zitten. Het gaat mij juist echt om de pasvorm. Als ik jouw bericht zo lees, zal de aluminium gesp vermoedelijk geen problemen geven wanneer ik de ring aan de voorzijde niet gebruik.
Spetter en Bonnie hebben ook zo’n tuig, ze zitten goed en ik heb nog niet meegemaakt dat de gesp losliet.Pumi schreef:ik heb deze hier ook liggen, maar die gesp aan de zijkant gaat steeds open tijdens het lopen, dus daar ga ik een nylon klikgesp aan zetten. Ik vind dat ene echt een minpunt van dit tuig, want goedkoop zijn ze zeker nietnatalie schreef:Phien is er ook heel blij mee zo te zienStippelteam schreef:Hier de dog copenhagen tuigen zitten perfect. Phien draagt hem al sinds ze 12 weken is.
![]()
![]()