Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fokker rust
Moderator: moderatorteam
Fokker rust
Ik heb voor Nanni Fokker Rust gekocht.
Er staat op dat het voer voor honden is die een dagje ouder worden. Ze kunnen een normale maaltijd krijgen zonder er dikker van te worden.
Nanni mag er meer van dan het voer wat ze nu heeft. Nanni kreeg al minder dan toegestaan was.
Heeft iemand er ervaring mee?
Er staat op dat het voer voor honden is die een dagje ouder worden. Ze kunnen een normale maaltijd krijgen zonder er dikker van te worden.
Nanni mag er meer van dan het voer wat ze nu heeft. Nanni kreeg al minder dan toegestaan was.
Heeft iemand er ervaring mee?
- Helen
- Actief
Ik heb er ooit naar gevraagd voor mijn Golden die bijna 10 wordt. Maar ik heb het niet gekocht omdat het echt is voor honden "in rust". Aangezien Max nog dagelijks mee naar het bos gaat en ook nog 2x per week behendigheid loopt vond ik dat voor hem niet het juiste voer. Ik ben toen ook maar helemaal van de gedachte aan seniorenvoer afgetapt. Ondertussen krijgen ze hier allemaal KIVO en daar doen ze het geweldig op.
Ik besef nu dat ik vond dat Max ouder werd alleen gekeken naar zijn leeftijd, alleen het idee dus, en dat ik daarom op zoek ging naar seniorenbrok. Maar mijn ventje gedraagd zich wel wat rustiger maar is nog lang geen ouwe sok.
Wat is de reden dat jij Nanni senioren voer geeft?
Ik besef nu dat ik vond dat Max ouder werd alleen gekeken naar zijn leeftijd, alleen het idee dus, en dat ik daarom op zoek ging naar seniorenbrok. Maar mijn ventje gedraagd zich wel wat rustiger maar is nog lang geen ouwe sok.
Wat is de reden dat jij Nanni senioren voer geeft?
Groetjes van Helen, Max, Meilee, Sita en Sam

- Helen
- Actief
Tja, dat is het leven. Max krijgt nu wat minder voer, hij heeft gewoonweg niet meer zoveel nodig als in zijn jonge jaren.jidde schreef:Nanni krijgt dezelfde hoeveelheid eten en nu zelfs meer beweging, maar is wel aangekomen. Daarom wil ik voer wat ook goed is voor haar spijsvertering
Ã

Nanni doet echt een moord voor eten! Vandaar dat ik het sneu vind dat ze zo weinig al krijgt! Dat is ook 1 van de redenen dat ik over wil stappen. Verder doet ze het op het voer prima, alleen wordt ze dikker. Puur doordat ze ouder wordt (ze is eind maart 8 jaar geworden)
Kijk als een hond al moeite heeft met eten, zou ik op zelfde voer blijven. Maar Nanni is zo gek op eten, dan geef ik haar liever meer waar minder in de brokken zit. Snap je?
Kijk als een hond al moeite heeft met eten, zou ik op zelfde voer blijven. Maar Nanni is zo gek op eten, dan geef ik haar liever meer waar minder in de brokken zit. Snap je?
- Helen
- Actief
Ik snap je wel. Maar ik persoonlijk ben geen voorstander van seniorenvoer voor een nog steeds actieve hond. Ook Max is een vreetzak maar dan heeft hij pech, hij krijgt gewoon niet meer. Ik heb het idee dat ze toch iets tekort komen met seniorenvoer.jidde schreef:Nanni doet echt een moord voor eten! Vandaar dat ik het sneu vind dat ze zo weinig al krijgt! Dat is ook 1 van de redenen dat ik over wil stappen. Verder doet ze het op het voer prima, alleen wordt ze dikker. Puur doordat ze ouder wordt (ze is eind maart 8 jaar geworden)

- Peet2
- Zeer actief