Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Korting op de embark testen

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

sirene
Zeer actief
Contacteer:

Re: Korting op de embark testen

Ongelezen bericht door sirene »

Mizzsylver schreef:Ik heb destijds voor Embark gekozen omdat ze nieuwe testen kosteloos zouden toevoegen. Nu had ik van Dali geen uitslag van haar A locus, het kon at/at at/a of a/a zijn. Nu is ze zwart/bruin dus ik elk geval 1x at. Haar vader heeft wel zwart in zijn stamboom en ik was benieuwd of ze die uitslag konden aanpassen. Ik had gemaild en ook gelijk gevraagd of de missende dna testen meteen ge-update konden worden. Dali had er 158 en inmiddels zijn het er 181.
Kreeg ik een mail terug dat ze daar normaal geld voor vragen maar nu uit coulance een nieuwe swab opsturen. Raar hoor. Maar toch die swab opgestuurd, ben benieuwd.
Dat is zeker raar want ze zeggen inderdaad dat ze dingen updaten. Volgens mij gebeuren er vooral dingen als je er achteraan zit :roll:
Ik nam trouwens aan dat ze DNA opslaan en dus die testen op het bestaande materiaal doen maar dat is dus helemaal niet zo anders konden ze dat bij die van Ren ook wel doen.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

sirene schreef:
Mizzsylver schreef:Ik heb destijds voor Embark gekozen omdat ze nieuwe testen kosteloos zouden toevoegen. Nu had ik van Dali geen uitslag van haar A locus, het kon at/at at/a of a/a zijn. Nu is ze zwart/bruin dus ik elk geval 1x at. Haar vader heeft wel zwart in zijn stamboom en ik was benieuwd of ze die uitslag konden aanpassen. Ik had gemaild en ook gelijk gevraagd of de missende dna testen meteen ge-update konden worden. Dali had er 158 en inmiddels zijn het er 181.
Kreeg ik een mail terug dat ze daar normaal geld voor vragen maar nu uit coulance een nieuwe swab opsturen. Raar hoor. Maar toch die swab opgestuurd, ben benieuwd.
Dat is zeker raar want ze zeggen inderdaad dat ze dingen updaten. Volgens mij gebeuren er vooral dingen als je er achteraan zit :roll:
Ik nam trouwens aan dat ze DNA opslaan en dus die testen op het bestaande materiaal doen maar dat is dus helemaal niet zo anders konden ze dat bij die van Ren ook wel doen.
Normaal wel. Bij Perle was bv dilute niet in de uitslag terecht gekomen. En dat is op keus getest op hetzelfde materiaal. Toevallig zag ik vd week dat er bij mijn honden ook andere nieuwe zaken bij stonden

Voor Ren zullen ze een nieuwe swab willen voor de zekerheid
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Oh okee, ik nam ook aan dat het automatisch op hetzelfde materiaal gaat.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”