Nanna schreef:Nee, daar is niks spannends aanDeDiana schreef:Te zien aan de reacties vinden sommige mensen dit al 'spannend': ontmoetingen op een hondenveldje.
Ik maak me daar met Amoz echt geen seconde druk om

Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Nee, daar is niks spannends aanDeDiana schreef:Te zien aan de reacties vinden sommige mensen dit al 'spannend': ontmoetingen op een hondenveldje.
Jack doet ook altijd zo als die husky op de foto's. En even later rennen ze achter elkaar aan. Ik denk dat juist wanneer je je hond gaat beletten om het zelf te regelen je hem minder sociaal vaardig maakt.DeDiana schreef:Te zien aan de reacties vinden sommige mensen dit al 'spannend': ontmoetingen op een hondenveldje.
Dat had ik inderdaad ook altijd bij Beer. Daar komt gewoon niemand aan, hoe eigenwijs hij ook was.Hij was ook nergens tegen opgewassen. Wanneer er een nieuwe hond bij kwam bij ons was hij ook altijd heel blij dat hij niet meer de underdog was en leefde zich dan uit.Nanna schreef:Het hangt ook wel van je reu af. Glenn heeft weleens over zijn sodemieter gekregen zoveel als hij maar lustte maar toen had ie er om gevraagd![]()
Ja, dan zoek je het ook maar uit. Meer dan wat schreeuwerig geplukhaar was het trouwens niet. Een gedeukt ego was al dat hem restte
Maar van Bakkie moesten ze godverdomme afblijven. Dat hondje bestond uit alleen maar goedheid en liefde. Als je dat al reu denkt aan te grijpen om even te sodemieteren krijg je met een zeer kwaaie mamma te maken. Dan ben ik ook op moord uit![]()
Het is in zijn hele bestaan geloof ik maar twee keer gebeurd want eigenlijk liep hij eeuwig onder alle reuenradars door. Stond ie gezellig bij een hond te kwispelen en de eigenaar dan zeggen 'ben blij dat die van u een teef is want de mijne kan niet met reuen"
Guus idem. Die lokt dat uit. Hij wil graag spelen en is de goedheid zelve. Maar soms gaat een hond dan lastig doen en hem opjagen tot ik zie dat hij het staartje laat zakken en gaat snappen. Dat is echt vervelend. Daar red ik hem ongeacht wat de andere partij daar van vindt uit. Dat is niet leuk voor hem en als hij groter was geweest zou hij zich ook hebben kunnen laten gelden. Ze nemen die kleintjes domweg niet serieus.S@ndr@ schreef:najagen is dan weer wel heel vervelend soms, ik zie het bij Boots nogal vaak gebeuren , grotere honden die er naast gaan lopen en alle keren even happen om hem tot stilstand te brengen, en zodra hij weer gaat er weer bovenop dat soort dingen is maar heel even leuktoy salto`s aan toe soms , en vaak tot verdriet van degene die met die andere hond was gaan we zo de andere kant op
dat soort arrestaties is vervelend.. niet spannend of zo.. maar leuke spelen is het ook niet. en daar tussen zit nog van alles aan grijs gebied
Ik vraag me af of dat grootte gerelateerd is hoor, Styx is best flink maar die gaat zich echt niet laten gelden en die red ik ook gewoon als een hond lastig blijft doen of hem op blijft jagen. Denk jij dat Guus in een grotere verpakking een ander karakter of gedrag zou laten zien?laeken schreef:Guus idem. Die lokt dat uit. Hij wil graag spelen en is de goedheid zelve. Maar soms gaat een hond dan lastig doen en hem opjagen tot ik zie dat hij het staartje laat zakken en gaat snappen. Dat is echt vervelend. Daar red ik hem ongeacht wat de andere partij daar van vindt uit. Dat is niet leuk voor hem en als hij groter was geweest zou hij zich ook hebben kunnen laten gelden. Ze nemen die kleintjes domweg niet serieus.S@ndr@ schreef:najagen is dan weer wel heel vervelend soms, ik zie het bij Boots nogal vaak gebeuren , grotere honden die er naast gaan lopen en alle keren even happen om hem tot stilstand te brengen, en zodra hij weer gaat er weer bovenop dat soort dingen is maar heel even leuktoy salto`s aan toe soms , en vaak tot verdriet van degene die met die andere hond was gaan we zo de andere kant op
dat soort arrestaties is vervelend.. niet spannend of zo.. maar leuke spelen is het ook niet. en daar tussen zit nog van alles aan grijs gebied
Dat doet hij al. Hij staat echt zijn mannetje wel. Hij geeft meteen een grote bek terug en kan ook echt flink bekvechten als hij geplaagd wordt. Dus naar voren springen en hakken en grauwen. Nooit bijten maar het is zeker geen doetje. Grote honden zal dat echter boeien en die zetten er dan gewoon een poot op en smijten hem nog 10 keer over de kop als hij weg wil uit de situatie.ceciel schreef:Ik vraag me af of dat grootte gerelateerd is hoor, Styx is best flink maar die gaat zich echt niet laten gelden en die red ik ook gewoon als een hond lastig blijft doen of hem op blijft jagen. Denk jij dat Guus in een grotere verpakking een ander karakter of gedrag zou laten zien?laeken schreef:Guus idem. Die lokt dat uit. Hij wil graag spelen en is de goedheid zelve. Maar soms gaat een hond dan lastig doen en hem opjagen tot ik zie dat hij het staartje laat zakken en gaat snappen. Dat is echt vervelend. Daar red ik hem ongeacht wat de andere partij daar van vindt uit. Dat is niet leuk voor hem en als hij groter was geweest zou hij zich ook hebben kunnen laten gelden. Ze nemen die kleintjes domweg niet serieus.S@ndr@ schreef:najagen is dan weer wel heel vervelend soms, ik zie het bij Boots nogal vaak gebeuren , grotere honden die er naast gaan lopen en alle keren even happen om hem tot stilstand te brengen, en zodra hij weer gaat er weer bovenop dat soort dingen is maar heel even leuktoy salto`s aan toe soms , en vaak tot verdriet van degene die met die andere hond was gaan we zo de andere kant op