Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kind 2x toegetakeld door zelfde hond.
Moderator: moderatorteam
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
Kind 2x toegetakeld door zelfde hond.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1051371 ... rs-partner
Dan ben je als moeder toch ook niet goed bij je hoofd!
Ik vind het ook gek dat de politie niet ingrijpt, dat beest had toch allang een spuitje moeten hebben of op zijn minst in beslag genomen zijn.
Dan ben je als moeder toch ook niet goed bij je hoofd!
Ik vind het ook gek dat de politie niet ingrijpt, dat beest had toch allang een spuitje moeten hebben of op zijn minst in beslag genomen zijn.
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

-
- Zeer actief
Re: Kind 2x toegetakeld door zelfde hond.
maken ze toch gewoon een nieuwe..
volgens mij mis je een stukje dan hoor......kansloos

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Nou, het is ook een manier om van andermans kind af te geraken.
Ocharme dat jongetje en wat vreselijk voor die vader, leven me de wetenschap dat dat kind er misschien terug heen moet. Bizar hoe het systeem soms (niet) gaat.
Ocharme dat jongetje en wat vreselijk voor die vader, leven me de wetenschap dat dat kind er misschien terug heen moet. Bizar hoe het systeem soms (niet) gaat.
- dagmar88
- Zeer actief
Zo bezorgd is die vader niet. Daar laat je je kind toch niet naar teruggaan.
- dagmar88
- Zeer actief
Hij zit te hopen dat de politie iets doet. Bij die tweede keer zorg je toch dat jeugdzorg ingeschakeld wordt, je aangifte doet en met spoed het gezag op je neemt.maart schreef:Nou, het is ook een manier om van andermans kind af te geraken.
Of hij heeft niks te vertellen en heeft het dus voorheen al erger verpest dan pitbullma.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
wettelijk heb je vaak niets te vertellen nee, als je niet het volledig hoederecht op je kind hebt of op dat moment niet het hoederecht hebt. Daar lopen al genoeg bewijzen van rond.dagmar88 schreef:Hij zit te hopen dat de politie iets doet. Bij die tweede keer zorg je toch dat jeugdzorg ingeschakeld wordt, je aangifte doet en met spoed het gezag op je neemt.maart schreef:Nou, het is ook een manier om van andermans kind af te geraken.
Of hij heeft niks te vertellen en heeft het dus voorheen al erger verpest dan pitbullma.
- Crescent
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Lijkt me een zaak voor jeugdzorg.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
Tragisch
en natuurlijk weer zo,n KXT Pitbull beterschap voor dat kind.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Alsof je daar de keuze toe hebt.dagmar88 schreef:Zo bezorgd is die vader niet. Daar laat je je kind toch niet naar teruggaan.
Ik ken toevallig een ex koppel. Die al jaren in een soort vechtscheiding leven. Vader is een narcistische psychopaat daarvan zijn verschillende medische dossiers. Maar hij heeft recht om zijn kind te blijven zien. Hij is een echt gevaar. Maar moeder moet het kind op bepaalde dagen bij vader achter laten.
Jeugdzorg en de hele meuk is allang ingeschakeld en politie is ook al meermalig ter plaatsen geweest. Vader heeft het recht dus daar heb je het mee te doen!
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- dagmar88
- Zeer actief
Dat soort onzin hoef je niet mee aan te komen nee, dat krijst iedere vrouw met een IQ aan de lagere kant van normaal.Chihuahua-paws schreef:Alsof je daar de keuze toe hebt.dagmar88 schreef:Zo bezorgd is die vader niet. Daar laat je je kind toch niet naar teruggaan.
Ik ken toevallig een ex koppel. Die al jaren in een soort vechtscheiding leven. Vader is een narcistische psychopaat daarvan zijn verschillende medische dossiers. Maar hij heeft recht om zijn kind te blijven zien. Hij is een echt gevaar. Maar moeder moet het kind op bepaalde dagen bij vader achter laten.
Vaders hebben ouderlijk gezag. Der frient niet.
Dit kind is bewezen onveilig door nalatigheid. Daar kun je meer mee dan zitten hopen tot iemand eens wat doet.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
dagmar88 schreef:Dat soort onzin hoef je niet mee aan te komen nee, dat krijst iedere vrouw met een IQ aan de lagere kant van normaal.Chihuahua-paws schreef:Alsof je daar de keuze toe hebt.dagmar88 schreef:Zo bezorgd is die vader niet. Daar laat je je kind toch niet naar teruggaan.
Vaders hebben ouderlijk gezag. Der frient niet.
Dit kind is bewezen onveilig door nalatigheid. Daar kun je meer mee dan zitten hopen tot iemand eens wat doet.
Het kind van die kennissen is onveilig door bewezen feiten.
Ook door situatie met zijn nieuwe relatie.
Moeder van kind in bovenstaande artikel heeft het recht om haar kind te zien. M.i niet om het in gevaar te brengen. Maar de keuze om een kind niet meer naar moeder te brengen of door moeder op te laten halen is niet aan vader. Helaas!
- dagmar88
- Zeer actief
Niet helaas. Gelukkig. We zijn hier geen haatbaardenland waar kinderen zomaar ontvreemd kunnen worden.Chihuahua-paws schreef:
Moeder van kind in bovenstaande artikel heeft het recht om haar kind te zien. M.i niet om het in gevaar te brengen. Maar de keuze om een kind niet meer naar moeder te brengen of door moeder op te laten halen is niet aan vader. Helaas!
Ik hoef niks van je kennissen te weten, maar ik neem voor het gemak maar even aan dat jij daar geen volledig beeld van hebt.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Het zijn geen haatbaarden. En ik heb wel een volledig beeld.dagmar88 schreef:Niet helaas. Gelukkig. We zijn hier geen haatbaardenland waar kinderen zomaar ontvreemd kunnen worden.Chihuahua-paws schreef:
Ik hoef niks van je kennissen te weten, maar ik neem voor het gemak maar even aan dat jij daar geen volledig beeld van hebt.
Als ouder zijnde kun je een kind niet bij de andere ouder weg houden! Hier moet uitspraak over gedaan worden door een rechter. En het recht van een ouder weegt heel zwaar.
Mijn reacties was omdat je heel makkelijk roept dat je je kind daar niet meer heen zou brengen. Dat klinkt allemaal leuk en aardig maar zo werkt het helaas niet! Ik denk zomaar dat die vader niets liever zou willen dan zijn zoon daar niet meer heen brengen!
- iones
- Zeer actief
Dat soort mensen zouden geen honden moeten hebben maar ook geen kinderen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen