Zo zit ze me al zo'n beetje de gehele pastoral group aan te kijken

Moderator: moderatorteam
Heb het net even bekekenZinodo schreef:Ja voor een bullmastiff wel ja. Maar ik vond de dobermann en de tibetan een heel stuk mooier. Ach ja, ze zijn tenminste in top 4 gekomen.veertje schreef:Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind die bullmastif best mooi
Klik op de link in de opening van de topic. Daar vindt je alle links.Nikki90 schreef:Ik wil 't graag terug kijken, maar kan nergens de stream van day 1 live vinden
Klopt, wel aparte video's van die dag, maar niet de gehele livestream.teckeltoos schreef:Klik op de link in de opening van de topic. Daar vindt je alle links.Nikki90 schreef:Ik wil 't graag terug kijken, maar kan nergens de stream van day 1 live vinden
Voorlopid alleen DAG 3Nikki90 schreef:Klopt, wel aparte video's van die dag, maar niet de gehele livestream.teckeltoos schreef:Klik op de link in de opening van de topic. Daar vindt je alle links.Nikki90 schreef:Ik wil 't graag terug kijken, maar kan nergens de stream van day 1 live vinden
Nee, kennis van mij heeft een zwart/witte.Persistence schreef:Komen die alleen in effen kleuren eigenlijk?
Nóg leuker! Vraag me af of de vachtverzorging van een working cocker minder is dan van een show cocker. De working cockers die ik ken, hebben meer een wat krullerige, warrige (en kortere) vacht dan de show exemplaren.welshwitch schreef:Nee, kennis van mij heeft een zwart/witte.Persistence schreef:Komen die alleen in effen kleuren eigenlijk?
Kan nooit veel werk zijn, die zijn vrijwel glad met bevedering. Denk wel dagelijks de oren.Persistence schreef: Nóg leuker! Vraag me af of de vachtverzorging van een working cocker minder is dan van een show cocker. De working cockers die ik ken, hebben meer een wat krullerige, warrige (en kortere) vacht dan de show exemplaren.
Zo jammer inderdaad.Pemba schreef:Er verandert echt nooit iets, de meeste honden worden opgehangen.
Die vond ik ook erg leuk, zo'n vrolijk koppiewelshwitch schreef:De Jack![]()
Maar ik ben bevooroordeeld.
En lekker uitbundig.Pemba schreef:Die vond ik ook erg leuk, zo'n vrolijk koppiewelshwitch schreef:De Jack![]()
Maar ik ben bevooroordeeld.
Dat was de haarborstelPersistence schreef:Och die zwarte afghaan, het blijft mooi om die in beweging te zien. Wel jammer dat het pakje maandverband van die vrouw op het veld eruit viel.
Oh.veertje schreef:
Dat was de haarborstel![]()