Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het is weer feest

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Suzanne19
Actief

Het is weer feest

Ongelezen bericht door Suzanne19 »

Lana is weer schijnzwanger en het is nu zo erg dat niemand in de buurd mag en continu met lucky vecht als ze in de kamer is :? Ik had nog een strip liggen van de vorige keer zaten er 2 in.. Maar zodra dit voorbij is en we hebben het geld een beetje bij mekaar laten we haar steraliseren .. Ze wil amper eten meer omdat ze bang is dat we iets van haar afpakken.. Aangezien we met geen 1 van beide willen fokken en dit al de 2e keer is in een vrij korte tijd zie ik geen andere optie..

Heb al 3 nachten op gezeten omdat ze zat te piepen heb toen even met haar op de bank gelegen en gekroeld, Maar het is ontzettend zielig voor haar. :?
Afbeelding

Groetjes Suzanne
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Ik ken het....... Nouschka, vorige hond, was ook zo agressief schijnzwanger: we konden niet eens bij haar mand in de buurt komen, alleen ik met enige moeite. Ze viel gewoon echt aan :?

Wij hebben haar toen ook laten steriliseren.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Suzanne19
Actief

Ongelezen bericht door Suzanne19 »

Stang schreef:Ik ken het....... Nouschka, vorige hond, was ook zo agressief schijnzwanger: we konden niet eens bij haar mand in de buurt komen, alleen ik met enige moeite. Ze viel gewoon echt aan :?

Wij hebben haar toen ook laten steriliseren.
Ja hier dus ook.. En aangezien het weer steeds terug komt vindt ik het onodig normaal doe ik het niet zo gauw, Maar dit is wel de laatse keer da dit gebeurd is.
Afbeelding

Groetjes Suzanne
linlin

Re: Het is weer feest

Ongelezen bericht door linlin »

Suzanne19 schreef:Lana is weer schijnzwanger en het is nu zo erg dat niemand in de buurd mag en continu met lucky vecht als ze in de kamer is :? Ik had nog een strip liggen van de vorige keer zaten er 2 in.. Maar zodra dit voorbij is en we hebben het geld een beetje bij mekaar laten we haar steraliseren .. Ze wil amper eten meer omdat ze bang is dat we iets van haar afpakken.. Aangezien we met geen 1 van beide willen fokken en dit al de 2e keer is in een vrij korte tijd zie ik geen andere optie..

Heb al 3 nachten op gezeten omdat ze zat te piepen heb toen even met haar op de bank gelegen en gekroeld, Maar het is ontzettend zielig voor haar. :?
och, de arme. ursula was ook zo'n drama-feeks; langdurig schijnzwanger. :?
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”