Maar waar kan ik die in Nl ergens bestellen? Ik wil wel een goede stevige. Geen slap aftreksel die Karin op de naaimachine heeft gemaakt. Ik zie ze vaak bij de africhters. Waar kopen jullie die?
Zoiets bedoel ik. Afbeelding van Tomaat gepikt.

Moderator: moderatorteam
Gewoon zo'n bommenpak johsirene schreef:Die tweede is mooi maar niet wat ik wil. Te nagemaakt. Die Julius ook. Het is het nèt niet. Ik wil gewoon een echte!
Ja die had ik ook gezien. Ik zie me al lopen!Doyaquba schreef:Gewoon zo'n bommenpak johsirene schreef:Die tweede is mooi maar niet wat ik wil. Te nagemaakt. Die Julius ook. Het is het nèt niet. Ik wil gewoon een echte!kijk dan
Thanks! 75€S@ndr@ schreef:https://www.eurobullysupply.com/Green-C ... lease.html
maar die is wel pittig aan de prijs de kwaliteit is dan ook wel geweldig maar goed het zijn een hoop centen.
Ik bestel in deze webshop vaak de halsbanden en tuigen voor Zillion.. en ze zijn eventueel ook op maat te maken en t is een Nederlandse shop
Ja, deze bedoel ik. Zien er stevig uit. Maar ik wil graag in NL bestellen als dat kan. Is goed voor de economie. Maar ik onthoud hem wel even.tomaat schreef:Bij Aliexpress.
Ik heb vorig jaar een zwarte besteld voor Sergi, de kleinste maat, maar hij was veel te groot.
Ziet er zo uit, mooie sterke kwaliteit en werd best snel bezorgd.
PS: die zwarte kun je gratis van me krijgen. Eén keer gepast.
Verboden voor gebruik, verkoop is niet verbodenMarlett schreef:https://www.dogpride.nl/webshop/halsban ... ndvat.html
Maar dan steun je wel een Nederlandse webwinkel die ook prikbanden verkoopt. Waren die niet verboden?:ugh:
Hoe krom ookmalinois schreef:Verboden voor gebruik, verkoop is niet verboden
Omdat een verbod niet mag ivm Europese wetgevingsirene schreef:Hoe krom ookmalinois schreef:Verboden voor gebruik, verkoop is niet verboden
Weet jij niet waar ze ze verkopen? Ik vind die van Marlett het ook net niet.
Antwoord van Martijn:sirene schreef:Hoe krom ookmalinois schreef:Verboden voor gebruik, verkoop is niet verboden
Weet jij niet waar ze ze verkopen? Ik vind die van Marlett het ook net niet.
Graag gedaan!sirene schreef:Oh bedankt! Ik heb al een hele leuke gezien!
OhAngelique. schreef:Danny kan echt alles maken wat je wil in 500 duizend verschillende kleurtjes en printjessirene schreef:Ik vind die reclame erop zo lelijk. Ook omdat ik een vervelende associatie heb met die JuliusK9 dingen van tokkies met hun stafford met zo'n lelijk tuig. En Franse bulletjes, die lopen hier ook allemaal hijgend met zo'n tuig rond.
Ik denk dat ik wel ga slagen bij Danny ook al is dat ook zelfgemaakt![]()
Die reclame van K9 kan eraf, dat zit met klittenband vast waar je een ander plaatje op kan doen, Xtreme heeft hem met zijn naam bv en bij Sissy staat er princess op![]()