Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik vind de hanen mooi om te zien, maar vind dat ze krijsen
Van de week liep er op een akker een heel oenig langs. Hele tegenstelling met de fazant op deze foto
Branka schreef:Ik vind de hanen mooi om te zien, maar vind dat ze krijsen
Van de week liep er op een akker een heel oenig langs. Hele tegenstelling met de fazant op deze foto
Weer een prachtige foto
Ohhhh Branka ze krijsen niet, luister maar eens goed ze klinken als een oude stoomtram of iets in die richting, ik moet er altijd om lachen als ik ze hoor.
Bij de paardenwei loopt er ook een. Volgens mij is het zijn taak om mijn honden bij het nest van zijn vrouwtje weg te lokken. Regelmatig gaat hij heel opzichtig voor ze heen en weer lopen en als ze achter hem aan aan gaan vliegt hij krijsend weg. Ik probeer dit uiteraard te voorkomen maar ook als mijn honden hem niet zien loopt hij nog een paar keer extra heen en weer in een open plek tot ze hem wel zien en dat vinden Lucca en Dalí wel een geinig spelletje...
Weer een prachtige foto
Ohhhh Branka ze krijsen niet, luister maar eens goed ze klinken als een oude stoomtram of iets in die richting, ik moet er altijd om lachen als ik ze hoor.
Ik moet er ook om lachen, maar vind ze niet echt mooi klinken. Heb even hoe ze klinken, misschien omdat ik ze waarschijnlijk meestal hoor in vlucht als ze langsvliegen terwijl ik mijn paard aan het rijden ben. Het is wel een heel herkenbaar geluid.
Lothian schreef:Bij de paardenwei loopt er ook een. Volgens mij is het zijn taak om mijn honden bij het nest van zijn vrouwtje weg te lokken. Regelmatig gaat hij heel opzichtig voor ze heen en weer lopen en als ze achter hem aan aan gaan vliegt hij krijsend weg. Ik probeer dit uiteraard te voorkomen maar ook als mijn honden hem niet zien loopt hij nog een paar keer extra heen en weer in een open plek tot ze hem wel zien en dat vinden Lucca en Dalí wel een geinig spelletje...
Dat moet prachtig zijn om te zien
Branka schreef:
billy schreef:
Weer een prachtige foto
Ik moet er ook om lachen, maar vind ze niet echt mooi klinken. Heb even hoe ze klinken, misschien omdat ik ze waarschijnlijk meestal hoor in vlucht als ze langsvliegen terwijl ik mijn paard aan het rijden ben. Het is wel een heel herkenbaar geluid.
Misschien is het geluid dan anders als ze vliegen, maar een apart geluid is het zeker.