Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Vandaag heb ik voor het eerst de oren van mijn Maltezertjes geplukt. De haartjes aan de binnenzijde eruitgetrokken met een pincet. Ik stond hier altijd een beetje twijfelachtig tegenoveromdat het pijnlijk zou zijn. Nu ik het gedaan heb en de hondjes vonden het erg lekker al dat gekriebel. Heel voorzichtig met de pincet maar je hoeft bijna niks te doen want het haar zit inderdaad los. Volgens mij kan jet het er ook nog uittrekken met je vingers. En het deed geen PIJN dan doe je iets niet goed denk ik.
Zo leer je ook nog wat als je het probeert.
danja schreef:Vandaag heb ik voor het eerst de oren van mijn Maltezertjes geplukt. De haartjes aan de binnenzijde eruitgetrokken met een pincet. Ik stond hier altijd een beetje twijfelachtig tegenoveromdat het pijnlijk zou zijn. Nu ik het gedaan heb en de hondjes vonden het erg lekker al dat gekriebel. Heel voorzichtig met de pincet maar je hoeft bijna niks te doen want het haar zit inderdaad los. Volgens mij kan jet het er ook nog uittrekken met je vingers. En het deed geen PIJN dan doe je iets niet goed denk ik.
Anneke :zwaai:
De kapper van Luka doet dit jobke.
Maar de laatste keer zat er nog veel haar in. Dus gebruik ik men vingers, zou toch een beetje voorzichtig zijn met het pincet.
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans Ik ben gewoon mezelf
danja schreef:Vandaag heb ik voor het eerst de oren van mijn Maltezertjes geplukt. De haartjes aan de binnenzijde eruitgetrokken met een pincet. Ik stond hier altijd een beetje twijfelachtig tegenoveromdat het pijnlijk zou zijn. Nu ik het gedaan heb en de hondjes vonden het erg lekker al dat gekriebel. Heel voorzichtig met de pincet maar je hoeft bijna niks te doen want het haar zit inderdaad los. Volgens mij kan jet het er ook nog uittrekken met je vingers. En het deed geen PIJN dan doe je iets niet goed denk ik.