joe schreef:De DA wilde een bloedonderzoek doen.
Komt daarmee voldoende aan het licht???
Jullie hadden het over een echo??
Onze DA zei trouwens dat er geen slecht voer is. Het is belangrijk dat ze het goed eten. En ik mocht gewoon frolic blijven geven 8O
En weet iemand waarom hij wel frolic eet en niets anders.
Behalve bruine boterhammen met pindakaas dan

met een bloednderzoek kunnen eventuele ontstekingen ed wel worden aangetoond.
bij qyan bleek het toen een bacteriele infectie te zijn, wat dus ook op zijn maag/ darmkanaal werkte.
ik bleef van voer veranderen en onderzoeken wezen niets uit.
totdat hij nog zieker werd en ook zijn gewrichten mee gingen spelen en ook helemaal niet meer at, echt niets meer.
de orthopeed heeft toen gehamerd op bepaalde onderzoeken en toen kwam er dus de ziekte van lyme uit.
wil niet zeggen dat dat bij jouw hond ook zo is natuurlijk!
maar kan toch zijn dat er iets aan scheelt.
eigenlijk zou je moeten kijken hoe lang hij frolic blijft eten
misschien ook weer voor een paar dagen en dat hij daarna weer niet eet.
wil hij ook geen compleet vers vlees van een 1 of ander merk???
en sorry, wat een DA van voeding vindt hecht ik helemaal geen waarde aan.
die vertellen alleen maar wat de vertegenwoordigers van een voer vertellen, zoveel uren voedingsleer krijgen ze niet op de opleiding.
als ze beginnen met verhalen dat er geen slecht voer is dan heb ik al gegeten en gedronken, sorry.
ik hou al niet zo van brokken, maar als ik qyan brokken zou (moeten) voeren dan zijn het brokken waar geen BHA/BHT in zit, geen kleur/ geur en smaakstoffen en andere chemische troep. dan pas zeg ik, voor ene brok is het ene goede brok.
maar frolic.
van ene goed voer moet je weinig voeren, volgens mij van frolic aardige hoeveelheden
maar goed, dat is mijn mening.
idd, als hij zoveel af is gevallen en hij eet nu dit wel, had ik het als laatste redmiddel ook wel gedaan.
maar ik had toch willen weten of er iets met hem zou zijn.