dus daarom maak ik er altijd twee

Moderator: moderatorteam
Ja leuk! Doe ik met Jane ook in het bos, ik hoef maar "hoog" te zeggen en ze gaat al op zoek naar een boomstronk en keurig wachten op iets lekkers
Ja ze zijn dol op elkaar, maar Simba is echt zo'n leuk en lief hondje.DeDiana schreef:@Tineke: dat ziet er heerlijk uit en wat leuk om Simba weer eens te zien, ze zien er nog steeds heel gelukkig uit samen!
Bij ons begint dat circus eerst in bed als we wakker worden en ze er echt allemaal even bij moeten .Zinodo schreef:Het is hier s’ochtends altijd zo druk op de bank
Ja, dat was hij als pup in het asiel al. Gewoon een ontzettend lief, zachtmoedig en vrolijk ventje. Ik vind het zo leuk om te zien dat ze zichtbaar zo'n fantastische band hebben, je kleindochter en SimbaTineke schreef:Ja ze zijn dol op elkaar, maar Simba is echt zo'n leuk en lief hondje.DeDiana schreef:@Tineke: dat ziet er heerlijk uit en wat leuk om Simba weer eens te zien, ze zien er nog steeds heel gelukkig uit samen!
Daar moet je wel dol op zijn.
Zwoele tinderprofielfoto.S@ndr@ schreef:lekker liggen in de zon![]()
Zwoele tinderprofielfoto.S@ndr@ schreef:lekker liggen in de zon![]()
Ja ze waren van meet af aan close , maar inmiddels heeft Simba ze allemaal om zijn pootjes gewonden. Schoondochter is ook dol op hem en zoonlief verwent hem mateloos.DeDiana schreef:Ja, dat was hij als pup in het asiel al. Gewoon een ontzettend lief, zachtmoedig en vrolijk ventje. Ik vind het zo leuk om te zien dat ze zichtbaar zo'n fantastische band hebben, je kleindochter en SimbaTineke schreef:Ja ze zijn dol op elkaar, maar Simba is echt zo'n leuk en lief hondje.DeDiana schreef:@Tineke: dat ziet er heerlijk uit en wat leuk om Simba weer eens te zien, ze zien er nog steeds heel gelukkig uit samen!
Daar moet je wel dol op zijn.
Marlett schreef: Zwoele tinderprofielfoto.![]()
Mooi hoor.
Haha, ik vind het nog steeds een spetter hoor!Sandra&co schreef:...dat wordt toch oren tapen![]()
Eefsel schreef:De biggen die vanacht geboren zijn vind Joep wel erg interessant!