De kogel is door de kerk.
Ik heb hem net opgehaald. Ik heb met de huidige eigenaar afgesproken dat ik hem een paar dagen op proef neem.
Dus ik zie wel hoe het gaat verlopen.
Mvg Ben, :p:
Moderator: moderatorteam
Foto's??????Jamyra schreef:Hallo,:
De kogel is door de kerk.
Ik heb hem net opgehaald. Ik heb met de huidige eigenaar afgesproken dat ik hem een paar dagen op proef neem.
Dus ik zie wel hoe het gaat verlopen.
Mvg Ben, :p:
Klinkt vooralsnog wel positief!!!Jamyra schreef:Hey hallo,
Tot nog toe laat hij zich positief zien, Totaal niet bang van mensen vrolijk begroeten van vreemden.
Dag en nacht verschil als wat hij bij de eigenaar liet zien.
Buiten is het rennen en willen spelen met mij echt leuk.
Binnen loopt ie ook vrolijk en vrij rond maar dan moet ik wat voorzichtig met hem zijn want merk dan toch wel dat als ik hem aankijk of tegen hem praat dat hij dan wil plassen.
Dus negeer ik hem maar. maar ja hij zit pas net een paar uur hier dus ik laat hem maar even lekker z'n gang gaan.
En wat Eline hierboven schrijft daar kan ik wel wat mee bedankt![]()
Mvg Ben,
Mijn moeder heeft een hondje van 5 jaar genomen die erg onderdanig was en plaste met de kleinste en geringste spanning. De deemoed plasjes zijn nu verleden tijd. Het was een fokteefje die bij een gezin terecht kwam met twee drukke jonge kinderen. Ze was niets gewend. Na een jaar werd besloten om een nieuw baasje voor haar te zoeken omdat ze zo angstig was. Bij mijn moeder heeft ze de eertste tijd heel wat deemoed plasjes gedaan en ook een keertje op mijn broers nieuwe bankJamyra schreef:~Kimske schreef:wat zegt je hart??
Hallo,:
Tjaaaaa wat zegt m'n hart?
Ik heb wel eens vaker m'n hart gevolgd en vervolgens toch m'n neus gestoten, maar ik vraag mezelf af of nou niemand echt daar zelf ervaring mee heeft. :U
Mvg Ben,
LEUK!!!Jamyra schreef:Hey hallo,
We zijn de paasdagen goed door gekomen, dus het klikt goed!![]()
Alleen het contact met andere honden moet ik nog ff op gaan zoeken,
want het is of de duvel er mee speelt ik ben in heel het weekend bij mij in de omgeving nog geen hond tegen gekomen groeten Ben,
hoi ben,Jamyra schreef:Hey hallo,
We zijn de paasdagen goed door gekomen, dus het klikt goed!![]()
Alleen het contact met andere honden moet ik nog ff op gaan zoeken,
want het is of de duvel er mee speelt ik ben in heel het weekend bij mij in de omgeving nog geen hond tegen gekomen.(ongelofelijk maar waar)
zaten natuurlijk allemaal op de camping....
Nou vanavond even het zakelijke gedeelte afhandelen met de huidige eigenaar (dan is hij ook van een zorg verlost) en heb ik er een bij haha.
groeten Ben,