Sandra&co schreef:Singing in the rain![]()

Suze zou daar perfect naast passen

Moderator: moderatorteam
Sandra&co schreef:Singing in the rain![]()
Ik snap Amy welDeDiana schreef:Amy vond het maar koud vandaag: 23 graden in plaats van de 36 die we gisteren hadden. Ze had dus maar weer eens een lekker nestje voor zichzelf gemaakt
Wat leuk om de hele bende bij elkaar te ziensunny1978 schreef:Bende van 5
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ja is vaak moeilijk om ze er alle 5 op tekrijgen omdat die kleine vaak weer weg loopt maar met rodi worst is het geluktceciel schreef:Wat leuk om de hele bende bij elkaar te ziensunny1978 schreef:Bende van 5
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Lucca ligt ook vaak zo, met een poot over haar oornomo schreef: Ayla slaapt. Ze heeft er altijd van die charmante houdingen bij![]()
Sandra&co schreef:"Dag mevrouw!"
"U ook een goededag mevrouw!"
Sandra&co schreef:Nee integendeel. De Greyhound had geen trek in hem, maar de Schot () vond hem wel heel interessant maar is hoogbejaard (4 jaar) dus had er weinig puf voor. Daar kon alleen een kusje vanaf. Hij liep heel beleefd naar haar toe maar had snel door dat er niet gespeeld ging worden. We hebben wat met z'n allen opgelopen en het ging gewoon lekker gemoedelijk. Heerlijk die dunne Dina's
Dat weet ik wel zeker.Tamara81 schreef:Haha, ik denk dat Chester op schoot wil zitten![]()
Vertroeteld door de oppas:
IMG-20200608-WA0005 by Tamara van Berkel, on Flickr
Ohw, watfenneke schreef:Baloe zijn nieuwe vriendinNova
Elmo/maureen schreef:Ooh Fenneke wat een zoetjeals dochter er toch flauw van is, pik ik haar zo op
hoef ik maar 1x nova te roepen