twinkeltje schreef:joe schreef:Ben ik nou de enige, die je voor gek verklaard als je bij je hond gaat slapen?
Ben ik nou de enige die zo "wreed " is om dat beestje te negeren?
Ik vind het allemaal erg overdreven....
Geven jullie je pup trouwens ook nog borstvoeding? Ja...ik sta nergens meer van te kijken

kijk ik ga ook niet bij de pup slapen hoor ben niet gek
ik neem gewoon de pup mee naar bed
en borstvoeding heb ik zelfs de kinderren niet gegeven maar de fles en zou een pup de fles nodig hebben geef ik hem ook
ik vind het gewoon sneu een pup bij zijn moeder en nest genootjes weg te halen
en in zo stalen kooi te stoppen dat vind ik pas gek en ook nog eens gevoelsloos
een hond heeft dan wel instinct zegt men en geen hersens maar meer gevoel geloof ik dan jou in je donder
Dat doe ik dus ook niet, zo'n bench...zo opgesloten
Ik moet zeggen dat mijn honden hier vroeger ook geen last van hadden.
Ik kreeg altijd een lapje mee uit het het nest en ze gingen, na een dag super veel indrukken te hebben gemaakt, heerlijk slapen.
Ik ging wel vaak kijken om hem te laten weten dat hij niet alleen was, maar bij de hond gaan slapen?
Ik heb dan altijd het idee dat hij dan niet meer zonder kan...en zichzelf aanleert dat piepen aandacht betekent.
Is bij baby's toch ook het geval? Die slapen toch ook meteen in hun eigen wieg op hun eigen kamer? En die mag je ook niet bij gehuil aandacht geven. Verschilen wij dan zoveel met dieren???
Bij de paarden bouwen we de scheiding van veulen en fokmerrie ook altijd op. 4 maanden bij moeder, dan naast de stal van moeder.....
Bij honden is mij dit nooit verteld en zelfs ontraden