Remi is een Chinese naakthond van 7kg met erge verlatingsangst. Ze zal waarschijnlijk vooral de hele tijd bij/op je liggen, misschien piepen bij de deur, maar als je resoluut aangeeft dit niet te willen, stopt ze hiermee zover ik begreep van vorige oppas. Het liefst zonder jonge kinderen (ik werk met kinderen, en ze vindt ze leuk, maar heeft wel een gebruiksaanwijzing een beetje; ik weet hoe en wat en het is voor mij dan ook geen issue, maar om het iemand anders uit te leggen en zij weer hun kinderen...

En ik weet nog niet zeker of ik binnen mijn baan binnenkort meer werk kan vinden (Remi kan mee), maar anders zou ik graag even uitzendwerk willen doen. Mocht iemand geïnteresseerd zijn in meerdere dagen opvang kunnen bieden (of tips hebben voor mensen die dit bieden in de omgeving) graag! Ik heb alleen geen auto, dus het liefst binnen een straal van 5km rondom winkelcentrum Hooge Meeren ongeveer zodat ik nog een beetje fris op werk kom

Maar ik ben in ieder geval op zoek naar iemand voor 26 juni. Preciezere tijden kan ik geven wanneer ik weet waar ik haar kan brengen. Cursus is van 9 tot 13u aan de Moermanskweg 2-10. Hoe dichter bij deze locatie, hoe korter de opvangtijd

Ik zal haar van tevoren uitlaten, dus dit zal niet eens hoeven (ze kan het lang ophouden normaal).
Vergoeding staat hier natuurlijk tegenover!