Ik wil ze heel veel liever niet permanent een (vlooien)halsband omdoen maar als dat het beste is moet ik daar toch maar eens over nadenken

In keramische kralen geloof ik trouwens niet, alvast bedankt voor de tip

Moderator: moderatorteam
Bravecto is een pil die een paar maanden werkt.Zyntia schreef:Er was toch ook een band die erg schadelijk bleek te zijn bij sommige honden?
Was dat niet de Bravecto?
Ik zie ze t liefst naaktLanavandevledders schreef:waarom hou je niet van banden?
zou het persoonlijk wel leuk vinden als ze er in meerdere kleuren zouden zijn,
Als ze zo super onderzocht waren zouden ze allemaal even goed werken. Dat is duidelijk niet zo (bovendien worden die beesten ook resistent)Lothian schreef:Nee, die werken niet
Ik ben niet zo bang voor gif. Ja, veel liever niet natuurlijk, maar insecticiden zijn goed onderzocht en ik ben banger voor de schadelijke effecten van Lyme en andere tekenziektes, die ook goed onderzocht zijn.
Maar ja, dan moeten ze wel werken en ik wil niet overdoseren.
Ja, er is duidelijk een verschil, ik ben blij in ieder geval dat ze de Seresto wel goed verdraagtkipo schreef:Advantix bevat permethrin en seresto flumethrin, daar kan al een verschillende reactie op komen, maar daarnaast zou het ook aan de vloeistof kunnen liggen, die pipetten bevatten naast de werkzame stof ook nog oplosmiddel.