Ja ze is drachtig. Ruwe schatting van de dierenarts ongeveer 7 maar zouden het er best meer kunnen zijn. In ieder geval zeker 1

Moderator: moderatorteam
ja leuke dierenarts. Ze heeft wel het buikje nog wat extra geschoren dus ik zou er niet vanuit gaan dat ze dat niet doen. Misschien als je toch wilt gaan vragen of ze dat ook doen. Als het goed is valt al het haar straks ook uit wat op de buik zit.MaritaFlappy schreef:aah kijk dan, gefeliciteerd! Leuke DA?
ja dat zag ik al maar nu geloof ik het pasMaritaFlappy schreef:Goed om te lezen, nou gefeliciteerd hoor. En nu? Zie je al wat aan haar verder?
hier lukt het met smuldier gelukkig aardig wel met lange tanden maar goed. Gisteren ging het in één keer goed. Maar ze weigerde wel de eend/kip versie.MaritaFlappy schreef:wat lief. Stom dat je (en ik) dan toch die bevestiging van de echo nodig hebt eigenlijk![]()
Hier wordt ook niks gegeten, alleen ei. Als ik de kat erbij haal eet ze snel wat happen omdat ze het de kat niet gunt, maar t baje gaat niet leeg.
Vandaag een blik hondenvoer meegenomen van de Lidl. Dat gaat er wel in![]()
Morgen ga ik haar weer wegen, vorige week was ze 100 gram aagekomen
havanezers krijgen wel vaker grote nesten de reu die ik heb gebruikt had ook al een nest van 9 pups gegeven.crutz schreef:Super. Gefeliciteerd! Ook direct een flink nest voor zo’n kleiner ras of valt dat mee?
ja zeker. Ik wilde geen wachtlijst maar op een gegeven moment kun je niet meer anders. Op dit moment meer dan 30 mensen daar op en elke dag komen er nog aanvragen binnen.georges schreef:Gefeliciteerd !![]()
Heb je al toekomstige baasjes op het oog ?