Taxi ligt onder een deken op de bank te slapen. En Veyron ligt op onze ijskoude vloer te slapen beneden. Voordeel van een vloerverwarming die ook koud water door de leidingen pompt waardoor onze vloer heerlijk koud is.
Moderator: moderatorteam
Vandaag nietNanna schreef:Wat kriegen we noe. De laatste keer dat ik keek mocht je gewoon op fototopics reageren zonder zelf meteen met een tegenfoto op de proppen te komen, daarvoor is het trouwens veel te heet.
Volgende week weer 20 graden, joechei ende joechee!
Oh wat zijn ze mooiDeDiana schreef:De kittens liggen lekker bij mij in de schaduw![]()
GrethavW schreef:Kolere, het is echt warm. Dit is een unicum, Tux slapend overdag. Nooit eerder gezien, ook niet als pup.
Een blauwe?ceciel schreef:Hier draagt Lincoln sinds gisteren een trui![]()
We hebben er ook een airco bij aangeschaft
DRAMAdagmar88 schreef:Oh ik ben jaloers. Ben die van mij zo beuNu snap ik jou met Raaf
![]()
Naap wil alleen maar z'n zusje neuken. Compleet gefixeerd, voor het eerst.
's Nachts boven aan de trap staan zenuwen, de hele trap nat van het kwijl en die arme knul is volledig over z'n toeren.
Ze heeft haar "vreethok", een rennetje onder de trap waar ze via een kattenluik in kan, daar ligt ze nu maar steeds van ellende.
Heeft ie het kattenluik eruit getrokken![]()
Zusje vindt het wel heel lekker in bed, moest gisteren alleen wel eerst het zaad uit haar kraag schrobben.
HahaMachie schreef:Nou gewoon. Druk en wild en dus naar het bos?
Fiji is een week geleden gecastreerd en is sinds 2 dagen super druk na 5 dagen heeeel rustig te zijn geweest. Csiva doet met haar mee. Want al een week niet samen rennen is echt stom! En samen rennen mogen ze nog nietZamunda schreef:HahaMachie schreef:Nou gewoon. Druk en wild en dus naar het bos?![]()
![]()
.
Ik zag eerst haar foto dus dacht 'Ha, eindelijk ook weer een foto van Enzi!' en toen las ik dat die er niet onder zou staan, hopelijk binnenkort wel! Is het iets kleins met Enzi of serieuze lappenmand?Nerazi schreef:In de avond naar het water toe!Helaas vanavond wel even zonder haar grote broer want die zit in de lappenmand, dus wat quality time voor madam.
Hij heeft zijn staart kapot geslagen, dat ging eigenlijk heel erg goed tot afgelopen dinsdag en nu is het helaas gaan ontsteken. Dus hup naar de DA, maar dat is met hem echt een crime. Lichamelijk onderzoek tolereert hij niet omdat ie zo enorm bang is. Uiteindelijk AB kuur meegekregen, pijnstillers en leucillin druppels voor op de wond meegekregen. Daarbij nog honingzalf en dan verbinden 2 keer daags. Dus ik hoop met een lange adem dat het toch goed gaat genezen. Dus vandaag is hij even zielig en bleef hij thuis.Zamunda schreef:Ik zag eerst haar foto dus dacht 'Ha, eindelijk ook weer een foto van Enzi!' en toen las ik dat die er niet onder zou staan, hopelijk binnenkort wel! Is het iets kleins met Enzi of serieuze lappenmand?Nerazi schreef:In de avond naar het water toe!Helaas vanavond wel even zonder haar grote broer want die zit in de lappenmand, dus wat quality time voor madam.