Hier Tanja nog een keer.
Moderator: moderatorteam
Dank je. Ze is ook erg lief, maar wat in haar kop zit, zit niet in haar kont. Ze is erg vasthoudend.Iris123 schreef:Wat is ze mooi, ze glimt zo mooi
Ja, ik geloof dat ze groter zijn dan onze vorige Pinschers.Sterre schreef:Wat een prachtige honden. Ze zijn veel groter dan ik dacht.
Maar die was natuurlijk wel op slot.gonnie schreef:Wachten op Gerard. Hij was terug naar huis gelopen omdat hij dacht dat hij de voordeur niet op slot had gedaan.
Ja, de deur was op slot. Valt wel mee, ze zijn wel sinds de verbouwing wat waakser geworden. Maar ze blaffen even als er gebeld wordt en dan is het klaar.Persistence schreef:Maar die was natuurlijk wel op slot.gonnie schreef:Wachten op Gerard. Hij was terug naar huis gelopen omdat hij dacht dat hij de voordeur niet op slot had gedaan.
Prachtige honden inderdaad. Hebben jullie er nu twee of nog meer? Ze zijn ook wel waaks zeker?
Ja, was onmogelijk. Dat komt omdat Anne erg aan Gerard hangt, dus die moest ik voortrekken. Ben toen maar op een bankje gaan zitten.LuNiko schreef:Mooie honden. Zeker onmogelijk om dan nog door te lopen.
Ja, heb gefokt. Wilde eigenlijk met Tanja of Anne een keer een nestje doen, maar Anne haar moeder is overleden aan kanker, nou is die soort niet erfelijk, maar toch vindt ik het dan niet zo leuk.Tamara81 schreef:Ik vind ze ook zo mooi![]()
De Duitse Pinscher is sowieso een prachtig ras. Hier lopen twee teefjes rond van dezelfde eigenaar en ze zijn zo leuk, en heel actief ook.![]()
Wat ik me af vroeg: je hebt in het verleden toch nestjes gefokt met je vorige honden? Zou je dit nog een keer willen doen met Tanja of Anne, of heb je dat hoofdstuk afgesloten?
Hahaha, dat wel. Had al spijt dat ik niet mee terug gelopen was.Yeufke schreef:Het heeft wel een echt mooi plaatje opgeleverd.
Die waar ze op de boomstam staan?blondie schreef:Je zou die andere foto van ze bij het water ook hier in dit topic moeten zetten, die is ook zo mooi!
Hahaha, ik heb er niks voor gedaan dat ze prachtig zijn, hoewel, die Black and Tan wel een beetje. Is een achterkleindochter van Tama van ons. Tama heb ik zelf gefokt, en Tama haar zoon Duc ook, die dus de opa van Tanja is.Johnny Jones schreef:Gave foto!
Ik vind het ook prachtige honden, mag je trots op zijn!
Dank je.mariabel schreef:Prachtig!