Ondanks de hitte moet en zal Duque tegen Sofi aan liggen, die dat echt vréselijk waardeert

Moderator: moderatorteam
Zo zeg, die blik van haarSandra&co schreef:
Ondanks de hitte moet en zal Duque tegen Sofi aan liggen, die dat echt vréselijk waardeert
Ja hoor, wat leuk dat ze precies die pakt!Habibi schreef:Daarnet kwam ze (33 graden buiten halfschaduw) een speeltje brengen.
Ze weet wel welke, het is het drijvende waterspeeltje dat ik altijd meeneem als ik Habibi laat zwemmen.
Gezellig!crutz schreef:Samen baantjes getrokken
Ja hoor, mooi zeg. Dat doen ze hier nou nooit, wel open doen maar dicht niet.Sandra&co schreef:Ze liggen al de hele tijd in de bench. Het deurtje hebben ze zelf achter zich dichtgetrokken om de warmte buiten te houden![]()
Wat een mafketel. Het ene moment ligt ie op te warmen tegen Sofi aan en het andere gaat ie op een koelmatje liggenSandra&co schreef:Het koelmatje van de Action valt in de smaak. Als hij dan toch buiten is, ligt hij daar het liefst op.
Oh dat is helemaal lekkercrutz schreef:Samen baantjes getrokken
nelleke schreef:Laat het kind met rust.
Wat leuk!Lothian schreef:De paardenwei "had" ik eerder al, die pachten we met een paar eigenaren van iemand. Maar ik heb nu inderdaad ook een huis met wat grond, dubbel luxe dus eigenlijk.
Ik vind het zo gaaf. Ze is meer aan het graven dan dat ze er in ligt maar van dat graven krijgt ze het wel heel erg warm dus om af te koelen gaat ze er dan even bij liggen. Het is echt het (doorlopende) project van Lais en Willem en met name als Lais gegraven heeft en eruit loopt gaat Willem meteen even kijken wat ze nu weer verbouwd heeft om zelf ook weer even verder te verbouwen.Cleva schreef:Oh, dat doen de mijne niet! Wel leuk en lekker koel!
Bijna kopje onder! En daarna grote ogen: wat was dit voor slechte grap!Zamunda schreef:Hahaha Lysette, gewoon nog vergist in kroos!
Ik hoop het al is het maar pootje baden
Beetje late reactie van mijn kant maar dankjewel voor jullie betrokkenheid. Hij is inderdaad afgelopen woensdag al geopereerd. De warmte hielp wel met rustig houden. Hopelijk laat de volgende hittegolf nog even op zich wachten en kan Lincoln dan ook genieten van wat waterpret.Tamara81 schreef:Jesses.ceciel schreef:LpcLucia schreef:
Oef, jullie hebben genoeg gehad hoor. Hopelijk niet een ernstig iets., geen incongruentie of andere extra fratsen gelukkig maar de komende weken zijn we er zoet mee.
Heel veel beterschap! Wat Diana ook zegt: met dit weer is rustig blijven wel makkelijker voor een jonge hond.