Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tweeling gedood
Moderator: moderatorteam
- Tenmashi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 0
Re: Tweeling gedood
Je moet ook geen enkele hond alleen laten met baby's, zeker niet baby's van nog geen maand oud.
- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
- Aantal honden: 1
Verschrikkelijk. Hoe moet je dit verwerken als ouders.
Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Neeltje
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Waar haal je trouwens vandaan dat het een pitbull was? Ik zie dat nergens in dit bericht of in een ander bericht terug?
-
- Zeer actief
Ohw, ik had alleen de foto aangeklikt en op andere sites stond ook dat het ras onbekend was, vandaar mijn vraag.Nanna schreef:Twee meisjes van zowat vier weken oud gedood door de familiepitbull van vijf die daarvoor nooit agressie heeft laten zien.
De moeder ging even naar buiten om met een buurtje te praten en toen ze terugkwam stond de hond over de kinderen.
Dat dee die anders nooit.
bron
Bij jouw bron staat het inderdaad wel.
Maar blijft afschuwelijk dat zoiets gebeuren kan, ongeacht welk ras of welk huisdier..

-
- Zeer actief
Ik vind "toen ze terugkwam vond ze d ekindjes dood" nogal apart.. zouden die niet gegild hebben dan?
Suzanne
Suzanne
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
-
- Zeer actief
Nanna schreef:Nee, ze stond even buiten met iemand te praten.Kells schreef:Kindjes van die leeftijd gillen nog niet zo hard. Of moeder zat misschien in de tuin met haar telefoon en oordopjes...~Suzanne~ schreef:Ik vind "toen ze terugkwam vond ze d ekindjes dood" nogal apart.. zouden die niet gegild hebben dan?
Suzanne
maar dan nog.. een baby die zo gruwelijk gebeten wordt die gilt toch?
Geen vestand van kinderen maar ik kan me dat niet voorstellen dat je dat niet zou moeten horen. Maar goed, bij mij gaat het al mis met 'honden en baby's alleen laten'..
Suzanne
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Ze waren 4 weken, die hoef je niet gruwelijk te bijten, erop liggen kan ook al verkeerd gaan.~Suzanne~ schreef:Nanna schreef:Nee, ze stond even buiten met iemand te praten.Kells schreef:Kindjes van die leeftijd gillen nog niet zo hard. Of moeder zat misschien in de tuin met haar telefoon en oordopjes...~Suzanne~ schreef:Ik vind "toen ze terugkwam vond ze d ekindjes dood" nogal apart.. zouden die niet gegild hebben dan?
Suzanne
maar dan nog.. een baby die zo gruwelijk gebeten wordt die gilt toch?
Geen vestand van kinderen maar ik kan me dat niet voorstellen dat je dat niet zou moeten horen. Maar goed, bij mij gaat het al mis met 'honden en baby's alleen laten'..
Suzanne
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Kindjes waren prematuur met keizersnede gehaald. Dus wel wat kwetsbaarder nog dan de gemiddelde baby van bijna een maand oud
- dagmar88
- Zeer actief
Zijn ze minder dood als ze daarvoor nog huilden?~Suzanne~ schreef:Ik vind "toen ze terugkwam vond ze d ekindjes dood" nogal apart.. zouden die niet gegild hebben dan?
- dagmar88
- Zeer actief
Wat een vrolijke site Nanna. Dat verhaal van dat jongetje dat de post ging halen 

- billy
- Erelid
Nou ja dat staat in het artikel voor zover dat klopt, maakt ook niet uit, baby's van 4 weken hoef je geen moeite voor te doen en hoef je ook geen pit voor te zijn.Nanna schreef:Bij woorden als ‘attacked’ en ‘mauled to death’ denk ik niet aan een nannydog die er gezellig bij gaat liggen.billy schreef:
Ze waren 4 weken, die hoef je niet gruwelijk te bijten, erop liggen kan ook al verkeerd gaan.
Je kan wereldwijd wel tig van dit soort berichten vinden iedere dag weer en weer.

-
- Zeer actief
Nee, dat bedoel ik ook niet!dagmar88 schreef:Zijn ze minder dood als ze daarvoor nog huilden?~Suzanne~ schreef:Ik vind "toen ze terugkwam vond ze d ekindjes dood" nogal apart.. zouden die niet gegild hebben dan?
Ik ging ervan uit dat ook babys lawaai maken als ze gebeten worden en dat dat een alarmsignaal voor de moeder had kunnen zijn, waardoor ze wellicht nog iets had kunnen doen / ingrijpen.
Ik begrijp nu dat dat onwaarschijnlijk is.
Suzanne
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
En dat is nanna's dagbesteding. Dat weten webilly schreef: Je kan wereldwijd wel tig van dit soort berichten vinden iedere dag weer en weer.

Fenneke en Baloe

- BieneMaya
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leonberger x Pyreneese berghond
5 pitjes en 1 american akita. Ik loop er met een boog omheen iig.
Ik denk dat je dan nog wel het verschil kunt horen tussen gewoon gejank en doodsgekrijs. Maar goed, dat is allemaal 'wat als'. Dat maakt die kinderen niet minder dood.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Toen Pusi nog kleiner was en ik even weg ging (al was het naar het toilet) dan sloot ik haar op in de "puppy-ren" zodat ik zeker wist dat Vusi niet iets zou doen, of ik deed even de deur van de kamer dicht.
Vusi zou haar niet zomaar vermoorden, maar je weet maar nooit
En dan is het "nog maar" een kat ....... Even de deur dicht, is dat zoveel moeite?
Vusi zou haar niet zomaar vermoorden, maar je weet maar nooit

En dan is het "nog maar" een kat ....... Even de deur dicht, is dat zoveel moeite?
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Dubbel omdat ik een foutmelding kreeg ..... 

- billy
- Erelid
Doe effe niet zo aangebrand zegNanna schreef:Sodemieter toch op en stel je niet zo aan zeg.fenneke schreef:En dat is nanna's dagbesteding. Dat weten webilly schreef: Je kan wereldwijd wel tig van dit soort berichten vinden iedere dag weer en weer.
Het staat in dier en leed en ik dacht dat een doodgebeten tweeling daar wel onder viel. Dat het eeuwig die schijtvechthonden zijn is mijn schuld niet. Voor mijn part werd dat ongedierte achter elkaar uitgeroeid, hoef ik zulke berichten ook niet meer te plaatsen.
Laat voortaan mijn berichten maar ongelezen hoef je je ook niet te ergeren ook.

- billy
- Erelid
En gelukkig mag ik zeggen wat en wanneer ik wil.Nanna schreef:Ik heb geen zin in dat gezeik steeds. Ik plaats wat ik wil en als het je niet aanstaat dan kijk je maar ergens anders. Het is ook niet zo dat ik dagelijks berichten plaats over die schijtbeesten, iets dat overigens zeer wel mogelijk is.billy schreef: Doe effe niet zo aangebrand zeg

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Nanna schreef:Ik heb geen zin in dat gezeik steeds. Ik plaats wat ik wil en als het je niet aanstaat dan kijk je maar ergens anders. Het is ook niet zo dat ik dagelijks berichten plaats over die schijtbeesten, iets dat overigens zeer wel mogelijk is.billy schreef: Doe effe niet zo aangebrand zeg
Maar jij bepaald wel wat anderen schrijven? Want daar heb je zelf commentaar op en nu zijn ze weg.
Niet dagelijks zeg je maar wel 5 x in de week dan
Fenneke en Baloe

- dagmar88
- Zeer actief
Ja, Nanna pest iedereen wegfenneke schreef:Nanna schreef:Ik heb geen zin in dat gezeik steeds. Ik plaats wat ik wil en als het je niet aanstaat dan kijk je maar ergens anders. Het is ook niet zo dat ik dagelijks berichten plaats over die schijtbeesten, iets dat overigens zeer wel mogelijk is.billy schreef: Doe effe niet zo aangebrand zeg
Maar jij bepaald wel wat anderen schrijven? Want daar heb je zelf commentaar op en nu zijn ze weg.
Niet dagelijks zeg je maar wel 5 x in de week dan

Het is al 90% minder tegenover een paar jaar terug, maar ze berijdt dan ook vaardig drie stokpaarden tegelijk

- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Dat denk ik ook wel, maar dan nog zou die vrouw te laat zijn geweest vrees ik.Sandra&co schreef:Ik denk dat je dan nog wel het verschil kunt horen tussen gewoon gejank en doodsgekrijs. Maar goed, dat is allemaal 'wat als'. Dat maakt die kinderen niet minder dood.

- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Wat verschrikkelijk voor die mensen
Wat een drama
En ik zal dan ook wel een mongoloïde ouder geweest zijn want als ik vroeger even naar het toilet ging nam ik echt mijn Duitse herder of mijn toen 3 jarige kind niet mee. Die bleven gewoon die paar minuten met elkaar in dezelfde ruimte
Echt geen haar op mijn hoofd die eraan dacht dat mijn hond mijn kind zou kunnen verscheuren...
En wie verwacht nou dat je hond je baby's van nog geen maand oud vermoord.. die trullen liggen in een bedje of box en zijn geen enkele bedreiging voor een hond.
Pitbulls en soortgenoten zijn gewoon onbetrouwbare kuthonden... en van mij mogen ze morgen verboden worden.

En ik zal dan ook wel een mongoloïde ouder geweest zijn want als ik vroeger even naar het toilet ging nam ik echt mijn Duitse herder of mijn toen 3 jarige kind niet mee. Die bleven gewoon die paar minuten met elkaar in dezelfde ruimte

Echt geen haar op mijn hoofd die eraan dacht dat mijn hond mijn kind zou kunnen verscheuren...
En wie verwacht nou dat je hond je baby's van nog geen maand oud vermoord.. die trullen liggen in een bedje of box en zijn geen enkele bedreiging voor een hond.
Pitbulls en soortgenoten zijn gewoon onbetrouwbare kuthonden... en van mij mogen ze morgen verboden worden.
-
- Zeer actief
dan zal het volgens het honden forum vast labrador maar pitt zijn geweest ... maakt ook niet uit.. het is kut als je zo kinderen verliest.. ik liet ze al nooit alleen met de hond en dat was een klein vuilnisbakkie
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Ohjee.. Iemand interesse in 2 killer- euhhh nannydogs? Doen geen vlieg kwaad 

-
- Zeer actief
The 'jealous' Labrador and American foxhound cross attacked the 26-day-old premature babies at their home in Piripá, in the northeastern state of Bahia, Brazil, last Tuesday.Tineke schreef:https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... razil.html
…
The dog, described as 'docile', is believed to have become jealous after not receiving as much attention since the birth of the babies.
A family member claimed the dog 'was left out in a way, and it no longer had the attention and affection of its owners provided before', reports The Sun.
They added: 'That could have caused some kind of jealousy and led the dog to attack the children.'
Zou een hond dat denken, ik ruim die kiddo's even uit de weg want dan heb ik de aandacht weer voor mezelf? Ik geloof dat niet zo.
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Het boeit me totaal niet wat voor ras het geweest is, dat die kinderen het niet overleefd hebben daarentegen is verschrikkelijk, welk ras/kruising dan ook.S@ndr@ schreef:dan zal het volgens het honden forum vast labrador maar pitt zijn geweest ... maakt ook niet uit.. het is kut als je zo kinderen verliest.. ik liet ze al nooit alleen met de hond en dat was een klein vuilnisbakkie
Dat het ene ras sneller door het lint gaat of de schade groter is gemiddeld dan het andere ras valt trouwens toch ook niet te ontkennen? Hoe jammer dat ook is als dat de rasgroep is waar jouw hart ligt?

- dagmar88
- Zeer actief
Persistence schreef: Zou een hond dat denken, ik ruim die kiddo's even uit de weg want dan heb ik de aandacht weer voor mezelf? Ik geloof dat niet zo.

Ik kan me wel voortellen dat je met een premature tweeling even totaal niet aan die hond toekomt, die gefrustreerd raakt en reactiever wordt.