Dan zelf maar de hort op. Hond in de auto en gaan.
We zijn beland bij de Havelterberg/Holtingerveld, erg mooi gebied. Helaas al best wel druk, maar ook hele stukken geen mens gezien.
Was toch best even lekker.

Moderator: moderatorteam
Het is daar inderdaad ontzettend mooi. Heide, bos en vennetjes.S@ndr@ schreef:als ik die omgeving zie zou ik alle dagen gaandus lekker even de stilte opzoeken, heerlijk
Ik ben er nu 3 keer geweest, iedere keer vanaf een andere parkeerplaats. En ik begin het gebied ook al aardig door te krijgen.blacky schreef:het is daar inderdaad prachtig. We komen er veel en als kind kwam ik er nog meer.
verdwalen kan ik er bijna niet maar toch zie ik steeds weer nieuwe dingen.
de blauwe honden plaatjes als die op de paaltjes staan mogen ze los. Maar goed die van ons lopen bijna altijd los in dit gebied maar ze gaan dan ook niet van het pad en luisteren best goed. Als het druk is en dat is het helaas in het weekend vaak wel dan loop ik het prettigst als ze na even uitrazen toch aan de riem lopen. Op de zandvlaktes dan heerlijk uitleven.GrethavW schreef:Het is daar inderdaad ontzettend mooi. Heide, bos en vennetjes.S@ndr@ schreef:als ik die omgeving zie zou ik alle dagen gaandus lekker even de stilte opzoeken, heerlijk
Maar zodra de vakantie begint is het er smoordruk, het is nogal toeristisch. Er liep nu al vrij veel volk.
Op zich ben ik ook meer een bos mens. Hoe dichter en donkerder het bos is hoe beter. Maar af en toe wat anders is ook wel leuk.
Ik ben er nu 3 keer geweest, iedere keer vanaf een andere parkeerplaats. En ik begin het gebied ook al aardig door te krijgen.blacky schreef:het is daar inderdaad prachtig. We komen er veel en als kind kwam ik er nog meer.
verdwalen kan ik er bijna niet maar toch zie ik steeds weer nieuwe dingen.
Ben nu ook op de bonnefooi gaan lopen en kwam weer keurig bij de auto uit.
Vind het alleen niet erg duidelijk waar de honden nou wel en niet los mogen. Staat niet overal even goed aangegeven.