De eerste dagen waren best pittig... ze is in Nederland geboren, uit een Nederlands gezin, ik dacht daar kan ik me toch geen buil aan vallen?
Totdat ze over alle meubels heen vloog, koprollend over Vic heen, bijtend in z'n oren, hangend in z'n staart... Vic vond haar Stom, heul Stom.
Ze heeft de eerste dagen ook best wat uurtjes in de bench gezeten, kom maar even tot rust. Appje naar de vorige eigenaren: deed ze zo thuis ook? Ja ehhh... we wisten niet zo goed hoe we haar op moesten voeden.

We hebben dus nog heel wat werk te verzetten maar ze is de afgelopen weken al best bijgetrokken.
Als kers op de taart werd ze ook meteen loops, wat eigenlijk maar goed was want Vic vond haar ineens toch wel reuze interessant!
Inmiddels gaat het al veel beter dan gehoopt tussen die twee, Vic heeft in het begin vele correcties uitgedeeld en na een week of 2 begon het kwartje bij haar te vallen. Ik denk dat de klik tussen die twee er wel is inmiddels.
Bella heeft een behoorlijk eigen willetje en ze is zó slinks vergeleken met Vic. Elke wandeling met haar is een avontuur

In de sloot gevallen, onder het hek van de paardenwei gekropen en niet meer terug willen komen, er vér vandoor met een podenco hondje.
En het is zo'n enorme viespeuk, eerst door het kroos lopen en vervolgens in de modder rollen, dat werk.
Maar ze ook gewoon erg leuk, ik kan erg genieten van de interactie tussen haar en Vic nu.
Ohja, ze is een kruising tussen 2 'rassen', raad maar

Onderaan staan wat filmpjes.

Filmpjes:
1 Bunny hop:
2 In het bos:
3 Binnen:
4 Run Victor run!