Ik herken heel erg veel van het karakter van je nieuwe aanwinst

Daar ga je een hoop lol aan beleven. Saai zal het in ieder geval niet zijn.

Moderator: moderatorteam
Ohja dat is ook zo! Het is dat die testen zo prijzig zijn, maar wellicht doe ik dat later nog wel. Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig.Lothian schreef:Ze moet van beide ouders een gen voor langharigheid hebben meegekregen dus de boerenfox zal dat (mogelijk recessief) gedragen hebben. Maakt ook verder niks uithet is wel echt een hondje waarvan ik de neiging zou krijgen een DNAtest te laten doen, daar kunnen wel eens verrassingen uit komen!
Dankje! Ze woont hier een paar weekjes nu.natalie schreef:Haha, wat een leuk ding!Hoe lang is ze nu bij jullie? Zonde dat er zo weinig met haar is gedaan, maar goed voor haar dat ze nu bij jullie woont. Veel plezier met de rat
Ja leuk he? Van een hond die 1-2 keer per jaar een paar seconden speelt met een andere hond, naar dagelijks! Had ik nooit durven dromen.georges schreef:Hé, wat fijn voor je ! Klinkt als een geweldige aanwinst, zeker als ik ze zo samen zie spelen op de filmpjes
Geniet maar volop van je kleine knappe draakje
Ja daar had ik nog niet eens aan gedacht! Het geluid past er zeker bijHabibi schreef:Als ze echt van die boerderij komt en het loopt daar maar wat, dan kan het natuurlijk ook een volgende generatie zijn.
Wellicht kwart fox driekwart scheltie.
Of fox x kees kruising x scheltie.
Van die Sheltie ben ik behoorlijk zeker.
Dat past bij uiterlijk, gedrag en geluid![]()
De boerenfok kant kan natuurlijk best ook nog niet helemaal zuiver zijn.
Moet inderdaad iets langharigs achter zitten ergens.
(Ouder zelf hoeft niet per se langhaar te zijn volgens mij, omdat langhaar recessief is meen ik)
Ik zie al een fietstochtje voor me, met Kenzi, Habibi en Bella ieder in een krat
Net zo lief of net zo ondeugend bedoel jeFire75 schreef:Wat een leukerd en het is net of ik over mijn Bella lees.
Zou het de naam zijn.
Haha ja! Ik wilde eigenlijk liever weer een reu, maar met Vic leek een teefje toch verstandiger. En nu de loopsheid achter de rug is... ach is het eigenlijk toch best leuk!Shibby schreef:Wat een leuker!!
En tsja.. Als je een reu gewend bent, is een teef iets heel anders. Ik heb bij Lou in het begin ook echt meermaals met m'n ogen zitten knipperen 'wtf doe jij nou?'![]()
Niks geen boerenfox, een lotharinger denk ik!Zamunda schreef:Ik weet niet wat je je op je mouw hebt laten spelden over haar afkomst, maar daar zit minimaal 50% kangoeroe in hoor, wat ik je brom!
Haha, wat een springding joh! En wat ontzettend leuk dat ze Vic aan het spelen heeft gekregen (na een start waar je misschien wel wat nerveus van werd?). Onwijs veel plezier gewenst met het stel, maar als ik de foto's en filmpjes zo bekijk kan het niet anders dan dat je volop aan het genieten bent van de interactie. En je zult je met haar sowieso niet vervelen gok ik zo.
Het was écht niet de bedoeling. Maar toen zag ik haar, heel safe afgesproken om alléén te kijken en er zéker verplicht een nachtje over te slapen... maar toen ik daar stond: "ik geloof het wel, ik neem haar meteen mee".DeDiana schreef:Wat leuk zeg, en wat goed dat je het toch weer hebt aangedurfd![]()
Dat is dus precies waarom ik een tevenmens ben, heerlijk, ik kan zo genieten van dat soort slimmigheidjes!
Fire75 schreef:Wat een leukerd en het is net of ik over mijn Bella lees.
Zou het de naam zijn.
Net zo lief of net zo ondeugend bedoel je![]()
Hebben jullie de naam zelf gekozen of heette ze ook al zo?
Persistence schreef:
Het was écht niet de bedoeling. Maar toen zag ik haar, heel safe afgesproken om alléén te kijken en er zéker verplicht een nachtje over te slapen... maar toen ik daar stond: "ik geloof het wel, ik neem haar meteen mee".sucker.
Een match made in heaven lijkt het welPersistence schreef:Ja leuk he? Van een hond die 1-2 keer per jaar een paar seconden speelt met een andere hond, naar dagelijks! Had ik nooit durven dromen.georges schreef:Hé, wat fijn voor je ! Klinkt als een geweldige aanwinst, zeker als ik ze zo samen zie spelen op de filmpjes
Geniet maar volop van je kleine knappe draakje
Heb jij nog tweede hond plannen?
Wel leuk om alvast rond te kijken wat je wilt! Of ben je daar al uit?Fire75 schreef:Hier ook. Misschien moet ik haar maar Bella II noemen danFire75 schreef:
En ze heete al zo toen ze hier kwam.![]()
natalie schreef: Zo ging het bij Abel ook. We gingen dinsdag kijken, maar zouden 'm pas zondag ophalen. Mooi niet gelukt dusAl het rationele valt dan ineens weg héZinodo schreef: Haha met Nomi ook! We gingen even kennismaken. En toen opeens liep ze met ons mee, geen blik meer terug, hup de auto in en oprollen tussen ons in.![]()
georges schreef: Een match made in heaven lijkt het wel![]()
Ja hier kriebelt het ook nog steeds heel erg ! Wie weet na de zomer ergens...