Klinkt goed!kloesje schreef:Ja dat kloptHammetime schreef: Mooi hoor!
Zijn dit werklijn Duitsers met rechte rug?
Wil je de ouders ook eens van de zijkant bekeken laten zien?
Moderator: moderatorteam
Klinkt goed!kloesje schreef:Ja dat kloptHammetime schreef: Mooi hoor!
Zijn dit werklijn Duitsers met rechte rug?
We zijn niet voor niets actief bezig met lookalikes aankeuren en fokken. Overigens is het bij veel rassen nog wel een stuk erger, alleen zie je dat niet op papier, omdat ze maar een beperkt aantal generaties gebruiken om het te berekenen. Verwantschap gedeeld door twee is inteeltSandra&co schreef:25% verwantschap in het ras is...acceptabel? Doop het ras maar om naar "Habsburger Markiesjes"
JML schreef:Ik: maandag 6 juli gaan we voor de echo
Ook ik: vandaag moeten ze toch ook puppies kunnen zien?
Vanavond echo laten maken en Vis is guppies aan het bakken.
Zeker vijf gezien, maar ze kon niet uitsluiten dat er nog ergens iets verscholen zit aangezien ik aan de vroege kant was![]()
Goed begin van het weekend!
Leuk vooruitzichtHabibi schreef:JML schreef:Ik: maandag 6 juli gaan we voor de echo
Ook ik: vandaag moeten ze toch ook puppies kunnen zien?
Vanavond echo laten maken en Vis is guppies aan het bakken.
Zeker vijf gezien, maar ze kon niet uitsluiten dat er nog ergens iets verscholen zit aangezien ik aan de vroege kant was![]()
Goed begin van het weekend!![]()
![]()
Goed begin van het weekend voor meerdere mensen![]()
(#Stuitertlekkerverder)
Tamara81 schreef:
Wat mooi zeg, een echte jagende terriërZe is leuk!
Inderdaad, ohhhRami schreef:Oh...Sandra&co schreef:Lente volgend jaar weer als alles goed gaat. Sofi x poedel.
Ohflamme schreef:Inderdaad, ohhhRami schreef:Oh...Sandra&co schreef:Lente volgend jaar weer als alles goed gaat. Sofi x poedel.![]()
Slim, behendig, mooi formaatje en een soort van ruwharig....
Ik wil geeeeeen topic zien tzt
Omg, dat is toch TE leukSandra&co schreef:Ohflamme schreef:Inderdaad, ohhhRami schreef:Oh...Sandra&co schreef:Lente volgend jaar weer als alles goed gaat. Sofi x poedel.![]()
Ik wil geeeeeen topic zien tztOk. Ik zal het niet eens vermélden, goed?
Maar dit is zo'n beetje m'n doel (met een iets kortere snuit):
Kleine, ruwharige sporthondjes die net wat hoger op de poten staan dan de Glittertjes
Oh die worden leukSandra&co schreef:Ohflamme schreef:Inderdaad, ohhhRami schreef:Oh...Sandra&co schreef:Lente volgend jaar weer als alles goed gaat. Sofi x poedel.![]()
Kleine, ruwharige sporthondjes die net wat hoger op de poten staan dan de Glittertjes
Dát zou leuk zijn, en dan zo hoog op de pootjes! Welke formaat poedel heb je dan op het oog?Sandra&co schreef:
Oh wauw, die is leuk zeg! Mijn vriend vindt ruwharig niets aan, maar ik heb nog even de tijd om hem tot inkeer te laten komen lees ik.Sandra&co schreef:Ohflamme schreef:Inderdaad, ohhhRami schreef:Oh...Sandra&co schreef:Lente volgend jaar weer als alles goed gaat. Sofi x poedel.![]()
Wat? VAN WIESandra&co schreef:Nee ik heb gisteravond vernomen dat dat niet de bedoeling is, en ik luister graag
Lothian schreef:Ik zie het al. Flamme![]()
![]()
![]()
En geen fokverplichting. Ik zou het wel wetenHeavy schreef:Oh dat vind ik leuker dan een smous
Célie schreef:Fotogravinnetje schreef:Dan komt er dus wel een topic Sofi-poedel-pups![]()
![]()
...of allebei. Ik zie wel hoe dat hier gaat, en met de Glittertjes. Dat rent achter elkaar aan en je hebt er vervolgens geen kind aan in huis.fenneke schreef:Oooohhhhh nu moet ik kiezen tussen mira of sophietje pups
Ooooh dat worden echt heeeeele leuke hondjesSandra&co schreef:Ohflamme schreef:Inderdaad, ohhhRami schreef:Oh...Sandra&co schreef:Lente volgend jaar weer als alles goed gaat. Sofi x poedel.![]()