Met Moose

Dit is ook de situatie nu

Moderator: moderatorteam
Ik ookCleva schreef:Prachtig! Ik ben er dol op!
Miezemuis schreef:Oehhhh die vind ik wel heel knap.
Elmo/maureen schreef:Da's wel een leukerd zeg
Sterre schreef:Wat een prachtige kat. En Moose ook trouwens.
ThanksBarkley schreef:Prachtig
Ja hij heette eigenlijk anders, maar ik vond Kiwi goed bij hem passen, vanwege zijn kleur en groene ogenPersistence schreef:Wat leuk, en geinige naam ook. Hou wel van oosterse katten.
Haha ja maar beetje dezelfde stem als Ruby heeft ie, niet zon vreselijke schreeuwstem. Het is geen extreme gillertNanna schreef:O heerlijk. Is het ook een prater?
Hahaa! Geen idee of ze beter luisteren! Maar wel goeie vergelijking!DeDiana schreef:Echt een knapperd!
Het zijn eigenlijk net een soort podenco's met hun grote oren, spitse kop, lange poten en slanke lijfWaarschijnlijk luisteren ze wel iets beter
Hahah thanks!Jion schreef:Die oren!![]()
Mooi beestje hoor.
Danku! Mijn favos ook echtSekreetje schreef:Mijn favoriete katten. Echt een plaatje hoor.
Uhm, ik heb er 2, op zich ging het niet verkeerd hoor. Moose was meteen wel geinteresseerd, maar in het begin blies Kiwi nog wel naar beiden. Maar ze respecteerden elkaar verder wel, geen aanvaringen. Beetje blazen maar zeker niet vechten of dreigen. Gelukkig maarsonj@ schreef:Wat een mooie kat. Geniet maar van hem.
Ging het meteen goed met je andere kat?
Ja het is bruiner dan het op de foto lijkt ook heb ik het idee, het is best een warme kleur die hij heeft.Zamunda schreef:Oh, wat gezellig forummen zo. En wat een pracht weer, om je vingers bij af te likken. En wat is hij lang! Grappig dat zijn kleur 'chocolate' is, zou dat bruiner inschatten. Fijn dat het al zo goed gaat samen en vooral dat hij ook zo'n knuffel is als Silver.
Nu zie ik het denk ik. Wat een heerlijke foto's weersbientje schreef:Ja het is bruiner dan het op de foto lijkt ook heb ik het idee, het is best een warme kleur die hij heeft.Zamunda schreef:Oh, wat gezellig forummen zo. En wat een pracht weer, om je vingers bij af te likken. En wat is hij lang! Grappig dat zijn kleur 'chocolate' is, zou dat bruiner inschatten. Fijn dat het al zo goed gaat samen en vooral dat hij ook zo'n knuffel is als Silver.