Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Heerlijk zo vroeg te lopen. Het wordt bijna licht en we komen alleen egels tegen hier. Indy los snuffelend en even naar de egels. Troepen ganzen met jongen. Lief maar erg vervelend dat ze veel poep neerleggen.
Ik vraag me inderdaad ook af of je dan iedere dag heel erg vroeg naar bed gaat. Als wij gaan wandelen op de Veluwe o.i.d. doen we het ook. Maar dagelijks ga ik de motivatie om op dat tijdstip de wekker te zetten niet vinden.
Ik vraag me inderdaad ook af of je dan iedere dag heel erg vroeg naar bed gaat. Als wij gaan wandelen op de Veluwe o.i.d. doen we het ook. Maar dagelijks ga ik de motivatie om op dat tijdstip de wekker te zetten niet vinden.
Ik zet geen wekker , sterker nog ik heb er zelfs geen
Ik ben standaard vroeg wakker en heb aan zo'n zes uur slaap per dag genoeg.
Wel doe ik in de middag na werk , ben zo uiterlijk rond 15.00 uur thuis wel vaak een dutje van een uurtje ofzo.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
Wel doe ik in de middag na werk , ben zo uiterlijk rond 15.00 uur thuis wel vaak een dutje van een uurtje ofzo.
Lijkt me wel fijn om zo weinig slaap nodig te hebben. Helaas heb ik wel flinke nachten slaap nodig en vind ik het moeilijk om op tijd naar bed te gaan.
Bejaardentukkie
Ja maar is echt wel lekker en je voelt je daarna weer als nieuw
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.