Moderator: moderatorteam
Jetski schreef:Lief!
Ik zie al helemaal voor met dat als Vusi kwispelt Pusi leert vliegen.
Ze is nu 3 maandenZamunda schreef:Owwww! Zó leuk. Hoe oud is Pusi eigenlijk?
Zamunda schreef:Jeetje, dat is maar een week of vijf verschil met de mijne. En ik zou ervoor tekenen dat die van mij zo met de honden kunnen! Maar ik denk dat dat er hier heel anders uit gaat zien. Lais slaat ze van enthousiasme k.o. met die zweepstaart, Ravi gaat grommen en sneppen en Willem staat doodsangsten uit. Dat wordt nog wat (waarom doe ik dit eigenlijk)
.
Pusi kon zeker meteen 'gewoon' bij Vusi, zonder enig gedoe? De schat!
Dat geeft de burger moed!mosquito1980 schreef:Zamunda schreef:Jeetje, dat is maar een week of vijf verschil met de mijne. En ik zou ervoor tekenen dat die van mij zo met de honden kunnen! Maar ik denk dat dat er hier heel anders uit gaat zien. Lais slaat ze van enthousiasme k.o. met die zweepstaart, Ravi gaat grommen en sneppen en Willem staat doodsangsten uit. Dat wordt nog wat (waarom doe ik dit eigenlijk)
.
Pusi kon zeker meteen 'gewoon' bij Vusi, zonder enig gedoe? De schat!
![]()
Nee, de eerste keer dat ze haar zag beet ze bijna het hoofd eraf, Pusi was toen 2 weken. Ik heb haar heel langzaam aan Pusi laten wennen.
Af en toe moet ik haar redden, Vusi pakt ze op en neemt haar mee de tuin in![]()
![]()
Maar Pusi wordt steeds slimmer, ze is snel, binnen gaat ze achter of onder de bank als Vusi te wild wordt, buiten klimt ze in een boom
Oh, gelukkigmosquito1980 schreef:![]()
Nee, de eerste keer dat ze haar zag beet ze bijna het hoofd eraf, Pusi was toen 2 weken. Ik heb haar heel langzaam aan Pusi laten wennen.
Af en toe moet ik haar redden, Vusi pakt ze op en neemt haar mee de tuin in![]()
![]()
Maar Pusi wordt steeds slimmer, ze is snel, binnen gaat ze achter of onder de bank als Vusi te wild wordt, buiten klimt ze in een boom
Ja, dat ging heel snel.... ik had Pusi in m'n handen, Vusi kwam erbij zonder te snuffelen maar ineen HAPZamunda schreef:Oh, gelukkigmosquito1980 schreef:![]()
![]()
Maar Pusi wordt steeds slimmer, ze is snel, binnen gaat ze achter of onder de bank als Vusi te wild wordt, buiten klimt ze in een boom. Jemig, je schrok je wel wild denk ik toen Vusi dat deed? Twee week oud kitten is echt níks! Hahaha, schitterend hoe Vusi wel even 'herdert' en Pusi bij kop en kont oppakt en meeneemt
.
Fuck! Gelukkig doen ze het nu ongelofelijk goedmosquito1980 schreef:Ja, dat ging heel snel.... ik had Pusi in m'n handen, Vusi kwam erbij zonder te snuffelen maar ineens HAPik kon net m'n hand wegtrekken anders had ze haar vermoord
![]()
In begin ook wel de muilkorf op
Hahahablondie schreef:Dat hij ze niet beet moet gaan pakken met de bek of met een poot moet maaien om ze dichter naar zich toe te trekken snapt hij ook nog niet zo lijkt wel..
En als katjes wat langer met een stukje worst doen, mag Aki ook niet buik schuivend erheen om dat op te gaan eten![]()
Maar succes ook Zamunda, straks met 3 kittens en de honden