Ik weet dat ze bestaan, maar via Google kom ik met mijn zoekresultaten niet verder

Wie weet welke webshop deze verkoopt?
(Geen materiaal van biothane).
Moderator: moderatorteam
Die ik plaatste is praktisch hetzelfde als die jij plaatste~Suzanne~ schreef:Geen van de dingen die jullie laten zien is toch een halfcheck? De grap daarbij is toch juist dat die, als een showlijntje op de wijdste stand over de kop gaat en dan strak trekt als de hond trekt?
Dat zou ik fluitend ergens laten makenZyntia schreef:Idd, zoals Suzanne haar afbeelding.
Maar dan moet er in dat leren gedeelte een klik-sluiting zitten, ipv een gesp.
Materiaal mag ook van nylon/neopreen zijn.
Maar wel met metalen kettinkje.
Dit plaatste HillieS letterlijk als eerste reactie~Suzanne~ schreef:Geen van de dingen die jullie laten zien is toch een halfcheck? De grap daarbij is toch juist dat die, als een showlijntje op de wijdste stand over de kop gaat en dan strak trekt als de hond trekt?
Wat TS zoekt is denk ik meer dit:
https://petsplace.nl/adori-slipketting- ... E#302=9977
Suzanne
HillieS schreef:Deze in leer bijvoorbeeld?
https://www.dogz11.nl/a-55570837/leer/h ... escription
Ik had 'm wel aangeklikt maar niet gezien dat het een gesp was ;-(Zyntia schreef:Sorry Hillie, dat had ik gemist.
Geeft niet, maar wilde het wel even noemen vooral omdat Suzanne schreef dat alle halfchecks niet waren wat je zocht en dat klopte nietZyntia schreef:Sorry Hillie, dat had ik gemist.
Waarom geen biothane? Gewoon uit nieuwsgierigheid.Zyntia schreef:Ik ben opzoek naar een halfcheck waarbij er een klik/gesp in de halsband zit, zodat de halfcheck er makkelijker af kan.
Ik weet dat ze bestaan, maar via Google kom ik met mijn zoekresultaten niet verder![]()
Mijn antwoord hieronder geldt voor in het algemeen, niet specifiek voor jouDesireeB schreef:Waarom geen biothane? Gewoon uit nieuwsgierigheid.Zyntia schreef:Ik ben opzoek naar een halfcheck waarbij er een klik/gesp in de halsband zit, zodat de halfcheck er makkelijker af kan.
Ik weet dat ze bestaan, maar via Google kom ik met mijn zoekresultaten niet verder![]()
Ja volgens mij ooksbientje schreef:die van ezdog is blijkbaar wel een halfcheck (halfslip staat er) ik kan alleen niet goed zien hoe dat dan in elkaar zit.
Zyntia schreef:Mijn antwoord hieronder geldt voor in het algemeen, niet specifiek voor jouDesireeB schreef:Waarom geen biothane? Gewoon uit nieuwsgierigheid.Zyntia schreef:Ik ben opzoek naar een halfcheck waarbij er een klik/gesp in de halsband zit, zodat de halfcheck er makkelijker af kan.
(Geen materiaal van biothane).![]()
Omdat ik die ijzeren klinknagels, die dopjes niet mooi vind![]()
Ook vind ik het kleurenaanbod en algemene mogelijkheden met combineren vaak te klein.
Of zijn er meer mogelijkheden?
Zou jij evt. dan zoiets kunnen maken?
Kleur aanbod heb ik wel. Je kan er voor kiezen om biothane te laten naaien. Ik heb zelf echt een bloedhekel aan naaimachines dus beperk me alleen tot de holnieten.
Eventueel zou je hier nog even kunnen kijken. Volgens mij kon zij wel biothane naaien, in elk geval bij de lijnen biedt ze het wel als optie aan.
http://www.biothaan.nl/voor-de-hond/hal ... -55cm.html
Ik heb ook bij Blaire gekeken.
Heb ze een berichtje gestuurd.
Dit is toch hetzelfde principe? Alleen dan met een extra kliksluiting zodat je die band niet over die kop hoeft te frotten.~Suzanne~ schreef:Geen van de dingen die jullie laten zien is toch een halfcheck? De grap daarbij is toch juist dat die, als een showlijntje op de wijdste stand over de kop gaat en dan strak trekt als de hond trekt?
Suzanne