Hij is vijf jaarSandra&co schreef:Ja, dat wordt een leuk hondje als hij uitgegroeid is!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stille liefdes
Moderator: moderatorteam
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Stille liefdes
-
katerke
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
hij heeft wel een puppy look vind ik;
Wel een heel mooi hondje
Wel een heel mooi hondje
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Als dat zo is, vind ik het stukje van het asiel niet helemaal passend. In dat stukje lees ik namelijk niet echt iets geks voor een markiesje. Eentje van de actievere soort wel, maar dat vind ik dat meer markiesjes dat mogen hebbenFotogravinnetje schreef:Markiesjes hebben over het algemeen niet zoveel moeite met grenzen respecteren. Bij Ziggie moet je de grenzen steeds strak blijven bewaken. Meeste markiesjes ontsporen niet erg als je niet helemaal strak consequent bent, bij Ziggie moet je wel echt heel consequent zijn, anders neemt hij een loopje met je. Hij is dus wat meer een handvol dan het gemiddelde markiesjeveertje schreef:Hoezo niet? ik vind het best wel als een markiesje klinken eigenlijk.Fotogravinnetje schreef:Ik gun dit hondje (een neef van Elco) zo een fijne nieuwe mand! Het is dat we Elco en Gait al hebben. Ziggie is niet de gemakkelijkste misschien, en zeker niet typisch markiesje qua karakter, maar ik denk wel dat hij het heel goed zou hebben bij ons
https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl ... do-hammers
Leuk hondje wel, daar is wel iemand voor te vinden.
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
- Aantal honden: 1
Past inderdaad vast primaTamara81 schreef:Ja, die is leuk. Een Hongaarse Vizsla zit er zeker in volgens mij, en een terriër.
Maar, die past makkelijk bij je toy hondje hoor
Maar ik heb iets minder de drang om 2 jonge honden tegelijk op te voeden. Plus kind. Haha.
- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
Lin-C schreef:https://verhuisdieren.nl/plaatsprofiel/ ... azienaveen
Ik vind dit dus echt een geweldig hondje. Als ik nu zelf geen pup had, was ik hier zo voor gegaan.
Ooh leuk canicross hondje![]()
- Lin-C
- Zeer actief
Dat staat er inderdaad. Ze schrijven zelf ook dat ze zelf denken dat hij jonger is, ongeveer 3 jaar. Maar op de foto's lijkt het echt nog een slungelige puber.Célie schreef:Uitgegroeid? Hij is 5 toch.Sandra&co schreef:Ja, dat wordt een leuk hondje als hij uitgegroeid is!
-
Sandra&co
Nah. Dat zou ik niet gedacht hebben met dat slungellijfje. Maar ze zullen het wel weten.
-
Persistence
- Zeer actief
Je zocht toch nog een derde? Dit lijkt me een leukerd!Tamara81 schreef:OohBreng maar hier
![]()
-
Persistence
- Zeer actief
Snap ik helemaal, zou ik ook niet durven hoor.
- Zamunda
- Zeer actief
Ik zou het zelf niet willen. Voor opvang prima en hartstikke leuk die verrassing wat het gaat worden, maar voor houden? Dan wil ik toch wel voelen hoe de klik is. Aan de andere kant, met een pup is het ook een onwijze verrassing al heb je die een paar keer gezien. Maar dan heb je alweer meer inschatting vanuit de fokker.Tamara81 schreef:En wat moet dat spannend zijn! Een hond die je alleen van fotos en verhalen en film kent ophalen van het vliegveld.
- georges
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher
- Aantal honden: 2
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Wat een leuke hond ja!
Kruising sheltie x boomer lijkt me nogal onwaarschijnlijk als hij 50 cm hoog is
-
Persistence
- Zeer actief
Helemaal mijn type! Hij is al gereserveerd.
- Lin-C
- Zeer actief
Salome pup teefje
€ 350,00
https://link.marktplaats.nl/m1577671682 ... ialbuttons
Dit lijkt me ook een leuk hondje. Valt hier vast ook wel in de smaak. Geen idee alleen hoe die stichting is.
€ 350,00
Dit lijkt me ook een leuk hondje. Valt hier vast ook wel in de smaak. Geen idee alleen hoe die stichting is.
-
blondie
- Zeer actief
Mijn hemel, 950,- euro vragen voor een kruising mechel x duitse herder op marktplaats 
- Lin-C
- Zeer actief
Er worden sowieso bizarre prijzen gevraagd op mp de laatste tijd. Gezelschaphondjes wordt gerust 1000 euro voor gevraagd.blondie schreef:Mijn hemel, 950,- euro vragen voor een kruising mechel x duitse herder op marktplaats
-
Persistence
- Zeer actief
Had ik ook gezien, die oren hèLin-C schreef:Salome pup teefje
€ 350,00
- Lin-C
- Zeer actief
Ja, op die eerste foto vond ik dat ook ja. Op de rest van de foto's zie ik het dan weer niet zo.Persistence schreef:Had ik ook gezien, die oren hèLin-C schreef:Salome pup teefje
€ 350,00
Dit lijkt me ook een leuk hondje. Valt hier vast ook wel in de smaak. Geen idee alleen hoe die stichting is.maar het doet me ook denken aan iets staffordachtigs...
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Stel hè, het ondenkbare gebeurd. Suze en Lynne vallen plots weg en dit spul kan met katten. Dan zou ik hier toch zomaar voor kunnen gaan
Twee hoogbejaarde honden om een fijne oude dag te geven en een vrolijke jongere dartel om nog jaren pret mee te hebben.
Met recht stille liefdes dit trio

Met recht stille liefdes dit trio

~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Ik las pas dat een kaninchen teckelpup tegenwoordig voor €1800 mag verhuizen... Toen ik zei dat ik dat belachelijk vond, kreeg ik te horen dat mijn honden vast wel uit de broodfok komen, en dat je meer van je hond houdt als je er veel voor betaald hebt....blondie schreef:Mijn hemel, 950,- euro vragen voor een kruising mechel x duitse herder op marktplaats
- petra1
- Zeer actief
Kan niet goed zijn, dan hou je vast niet van haar.... Sneu hoorCélie schreef:O, jee Ushi was gratis, arme Oes.petra1 schreef:Ik las pas dat een kaninchen teckelpup tegenwoordig voor €1800 mag verhuizen... Toen ik zei dat ik dat belachelijk vond, kreeg ik te horen dat mijn honden vast wel uit de broodfok komen, en dat je meer van je hond houdt als je er veel voor betaald hebt....blondie schreef:Mijn hemel, 950,- euro vragen voor een kruising mechel x duitse herder op marktplaats
- petra1
- Zeer actief
Zei ik ook, maar dat was echt niet waar, en de ouders van mijn honden zaten vast ergens achteraf in een schuur te creperen.Zinodo schreef:Welnee joh. One man’s trash is another man’s treasure
Toen ik zei dat ik de ouders van al mijn honden gezien heb, zeiden ze dat dat niet de ouders konden zijn maar honden die er beter uitzagen.
Echt, geen speld tussen te krijgen hoor
- DeDiana
- Zeer actief
-
katerke
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
Die is leuk
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- dagmar88
- Zeer actief
petra1 schreef:Zei ik ook, maar dat was echt niet waar, en de ouders van mijn honden zaten vast ergens achteraf in een schuur te creperen.Zinodo schreef:Welnee joh. One man’s trash is another man’s treasure
Toen ik zei dat ik de ouders van al mijn honden gezien heb, zeiden ze dat dat niet de ouders konden zijn maar honden die er beter uitzagen.
Echt, geen speld tussen te krijgen hoor
Ik zou Ushi voor 5000 euro op marktplaats zetten, dan gun je haar tenminste een beter leven
-
Manuma
- Zeer actief
Op welke website staat die hond, Diana? Ze is prachtig.
- DeDiana
- Zeer actief
O, met Mila zou dat prima gaan verwacht ik, volgens de beschrijving is ze in ieder geval erg sociaal. Maar aan vier honden waarvan er twee ook nog jong en erg energiek zijn, heb ik echt wel mijn handen volTamara81 schreef:OohWat een mooie hond! Zou deze hond niet samen gaan met Mila dan? Of vind je drie honden plus een in de opvang genoeg?
En ik verwacht niet dat Arlo opeens volgende week een baas heeft gevonden, al kan het natuurlijk snel gaan als de juiste persoon zich meldt.
-
Dennenappel
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
DeDiana schreef:O, met Mila zou dat prima gaan verwacht ik, volgens de beschrijving is ze in ieder geval erg sociaal. Maar aan vier honden waarvan er twee ook nog jong en erg energiek zijn, heb ik echt wel mijn handen volTamara81 schreef:OohWat een mooie hond! Zou deze hond niet samen gaan met Mila dan? Of vind je drie honden plus een in de opvang genoeg?
![]()
En ik verwacht niet dat Arlo opeens volgende week een baas heeft gevonden, al kan het natuurlijk snel gaan als de juiste persoon zich meldt.
Ach, kleinigheidjes
- DeDiana
- Zeer actief
Ik ga er maar van uit dat zo'n knappe, lieve jongedame sowieso wel snel een leuk baasje heeft.Tamara81 schreef:Ja, je hebt je handen wel vol. Lastig is dat hé... zie je zomaar een droomhondje en dan moet je alles tegen elkaar afwegen. Het is ook onvoorspelbaar wanneer Arlo een baasje vindt...DeDiana schreef:O, met Mila zou dat prima gaan verwacht ik, volgens de beschrijving is ze in ieder geval erg sociaal. Maar aan vier honden waarvan er twee ook nog jong en erg energiek zijn, heb ik echt wel mijn handen volTamara81 schreef:OohWat een mooie hond! Zou deze hond niet samen gaan met Mila dan? Of vind je drie honden plus een in de opvang genoeg?
![]()
Ze is wel heel mooi, die stille liefde.
Ik kan wel van alles willen, maar dat moet niet ten koste gaan van mijn huidige honden en katten (die ook aandacht willen). Eigenlijk vind ik voor mij alleen drie honden een beter aantal (aangezien Amy voor twee telt