Cuddie_ schreef:Dat vind ik wel lief.laeken schreef:Cuddie, als jij iets met je hond hebt gaat iedereen je gewoon helpen hoor. Als je hond hier in de omgeving kwijt was ging ik gewoon helpen zoeken. Het is niks persoonlijks. Je maakt het jezelf wel echt onmogelijk als je op sympathieke reacties zit te wachten. Ik heb ook wel zo'n periode gehad dus neem van mij aan dat als je normaal gaat doen je ook direct weer normale antwoorden krijgt. Ga je meppen dan krijg je veel hardere meppen terug. Van de pro's die alles al duizend keer gezien gedaan en gekregen hebben.![]()
Ik zit niet op sympathieke reacties te wachten verder hoor, dat maakt mij echt niet uit. Wat ik wil fijn vind is als iedereen een beetje respectvol met elkaar omgaat en dan spijt het me, maar dan vind ik echt dat een aantal forummers hier op een flink respectloze manier zijn begonnen in mijn topic. Ja, op een gegeven moment ben ik het dan ook zat en ga ik ook terug uithalen. Niet zo super gek verder toch?
Hoe hard de klappen zijn die dan weer terugkomen zal me weinig interesseren overigens, ben niet zo'n softie.![]()
Heb ik het liever gezellig en netjes, ja.. dat sowieso. Is ook een van de redenen waarom ik eerder in dit topic mijn excuses heb gemaakt en aan heb gegeven dat ik niet netjes bezig was.
Dat dat dan niet geaccepteerd wordt en er gewoon keihard verder gezeken wordt, tjeh... het zij dan maar zo, maar dat leg ik dan naast mij neer. Ik heb het geprobeerd. Kan er niet van wakker liggen als iemand dan geen 'vrede' kan sluiten. Het is wat het is.
Ik doe in ieder geval mijn best om mijn opgefokte zwangerschapshormonen gedrag onder controle te houden en ik probeer niet meer overal op in te gaan. We zien wel waar we uitkomen.
Ik ben liever dan je misschien denkt