Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandeling Panbos bij Utrecht / zaterdag 17 april!!!!
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- willemien
- Actief
- toran
- Zeer actief
- Contacteer:
- Niekie
- Zeer actief
Soms gebeuren er gewoon dingen waardoor je de plannen even moet omgooien. Vind het jammer dat we niet meekunnen, wens jullie veel plezier en reken op veel foto's!Niekie schreef:Wat jammer Annemieke. Ik hoop dat er niks ernstigs is...miekmiek schreef:Wegens omstandigheden kunnen wij helaas niet mee...

Ik neem koffie mee, en water, voor de hond(en).
Van der Valk achteraf doe ik liever niet.
Een aangelijnde hond tussen andere aangelijnde honden zie ik niet zo zitten met Diesel :p:
Maar iedereen is natuurlijk vrij om te doen en laten wat Ãe wil.
Mijn mob. nr is beschikbaar per pb voor mede wandelaars....
Van der Valk achteraf doe ik liever niet.
Een aangelijnde hond tussen andere aangelijnde honden zie ik niet zo zitten met Diesel :p:
Maar iedereen is natuurlijk vrij om te doen en laten wat Ãe wil.

Mijn mob. nr is beschikbaar per pb voor mede wandelaars....

- majelle
- Zeer actief
Ik zit vol, vanaf utrecht.majelle schreef:is er iemand die mij van het station kan afhalen? Ik neem aan station utrecht of is er een station dichterbij?
Dus....
Welke automobiele wandelaar gaat deze dame ophalen....
Dat gaat helemaal goedkomen Majelle.

Kunnen we leuk in optocht naar het panbos rijden.....
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik heb zo'n routeding in mijn auto.Stang schreef:Ik weet echt de weg niet daarVind het lullig, maar ik ben al blij als ik de wandelplek vind, laat staan dat ik naar het station moet en vanuit daar naar de wandelplek
![]()
Is er iemand anders misschien???
die gaat mij gezellig de weg wijzen.
Er mag achter mij aan gereden worden...

-
- Zeer actief
Hee! Ik wil ook mee!!! Inderdaad zoals Willemien al schreef loop ik daar elke dag, dus ik weet de weg wel..... Ik heb een Opel Combo busje, dus als het nodig is kan ik 1 persoon van het station driebergen/Den Dolder/Bilthoven halen. Station Den Dolder is het makkelijkste als je met de trein gaat.
Lijkt me gezellig jullie te zien!
Groetjes,
Dorien en Shanu!

Groetjes,
Dorien en Shanu!
Groet,
Dorien
Dorien
- Niekie
- Zeer actief
- Niekie
- Zeer actief
Hee, leeeeeukkk!!!Dorien80 schreef:Hee! Ik wil ook mee!!! Inderdaad zoals Willemien al schreef loop ik daar elke dag, dus ik weet de weg wel..... Ik heb een Opel Combo busje, dus als het nodig is kan ik 1 persoon van het station driebergen/Den Dolder/Bilthoven halen. Station Den Dolder is het makkelijkste als je met de trein gaat.
Groetjes,
Dorien en Shanu!
Groetjes Anique
Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Ohhh...gaan we weer
Tijd: 13:00 uur.
Plaats: Parkeerplaats aan de Joseph Israellaan (of weg). Bij het stoplicht op de Amersfoortseweg (afslag Bosch en Duin) niet de paralelweg inschieten maar rechtdoor. Verderop in die weg is een heel klein heuveltje en direct daarna kan je links die Joseph Israelweg in. Die weg loopt met een flauwe bocht naar rechts en ergens na die bocht zie je links de grote parkeerplaats liggen.
"Meeneem tips": drinken hond, pin hond, mobiele telefoon, goede loopschoenen en blaarpleisters
, drinken en lekkere koekjes ofzo, koekjes voor de hond, hopelijk hebben we ook zonnebrand nodig
, een t-shirt onder de trui voor als het warm/koud wordt.
En een zaklamp, voor als het laat wordt
Ben ik iets vergeten????????????

Plaats: Parkeerplaats aan de Joseph Israellaan (of weg). Bij het stoplicht op de Amersfoortseweg (afslag Bosch en Duin) niet de paralelweg inschieten maar rechtdoor. Verderop in die weg is een heel klein heuveltje en direct daarna kan je links die Joseph Israelweg in. Die weg loopt met een flauwe bocht naar rechts en ergens na die bocht zie je links de grote parkeerplaats liggen.
"Meeneem tips": drinken hond, pin hond, mobiele telefoon, goede loopschoenen en blaarpleisters

En een zaklamp, voor als het laat wordt

- toran
- Zeer actief
- Contacteer:
joe schreef:Ohhh...gaan we weer![]()
"Meeneem tips": drinken hond, pin hond, mobiele telefoon, goede loopschoenen en blaarpleisters, drinken en lekkere koekjes ofzo, koekjes voor de hond, hopelijk hebben we ook zonnebrand nodig
En een zaklamp, voor als het laat wordt![]()
Ja!! je goeie humeur duhhhh
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.
-
- Zeer actief
Duhhh..kan ik niet vergeten, zit gewoon in me, handig he?????toran schreef:joe schreef:Ohhh...gaan we weer![]()
"Meeneem tips": drinken hond, pin hond, mobiele telefoon, goede loopschoenen en blaarpleisters, drinken en lekkere koekjes ofzo, koekjes voor de hond, hopelijk hebben we ook zonnebrand nodig
Ja..dat jij daar aan moet denken zegt genoeg

- toran
- Zeer actief
- Contacteer:
nou nee hoor ik zeg het vast bij voorbaat tegen jou, de mijne heb ik al was alleen bang dat jij niet te genieten zou zijn dus neem hem alsjebieft mee!!!!joe schreef:Duhhh..kan ik niet vergeten, zit gewoon in me, handig he?????toran schreef:joe schreef:Ohhh...gaan we weer![]()
Ja..dat jij daar aan moet denken zegt genoeg
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.
-
- Zeer actief
-
- Actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- majelle
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Zo, ik ben weer thuis! Ik hoop dat jullie ook allemaal een goede reis thuis hebben gehad....... bij mij ging het een stuk vlotter dan de heenreis
Ik vond het erg gezellig om jullie te zien; de meesten kende ik nog niet van gezicht. De locatie vond ik niet zo geweldig (zonder water met dit mooie weer), maar dat weet je ook niet van te voren en we hebben toch lekker kunnen wandelen
Geen foto's (mijn toestel deed het niet
), maar de foto's van Lies mailt ze naar mij toe straks, dus die zet ik er dan op.

Ik vond het erg gezellig om jullie te zien; de meesten kende ik nog niet van gezicht. De locatie vond ik niet zo geweldig (zonder water met dit mooie weer), maar dat weet je ook niet van te voren en we hebben toch lekker kunnen wandelen

Geen foto's (mijn toestel deed het niet

- Niekie
- Zeer actief
Hee,
Ik ben ook weer veilig thuis gekomen, ook bij mij ging de terugreis iets vlotter dan de heenreis; terug in een uurtje, heenweg heb ik er 1 uur en 3 kwartier over gedaan....
Ik vond het hartstikke leuk om jullie allemaal te zien en te spreken. Heel gezellig, en Doerak heeft zich ook prima vermaakt.....die ligt nu heerlijk bij mijn voeten te slapen
Heel benieuwd naar de foto's!!!
Tot de volgende wandeling (Gaasperplas).
Ik ben ook weer veilig thuis gekomen, ook bij mij ging de terugreis iets vlotter dan de heenreis; terug in een uurtje, heenweg heb ik er 1 uur en 3 kwartier over gedaan....

Ik vond het hartstikke leuk om jullie allemaal te zien en te spreken. Heel gezellig, en Doerak heeft zich ook prima vermaakt.....die ligt nu heerlijk bij mijn voeten te slapen

Heel benieuwd naar de foto's!!!
Tot de volgende wandeling (Gaasperplas).

Groetjes Anique