TS begint: 3 maal ongeveer 30 kg (28, 30 en 31.5 kg in omgekeerde volgorde) Al was Donner op deze foto wel wat lichter nog

Moderator: moderatorteam
Gewoon samen op de foto dusPersistence schreef:Wat zal Marion blij met je zijn![]()
Nu kom ik dan weer klagen dat ik Vic met zijn 21kg hier niet mag posten. Maar wacht, Bella en Vic zijn bij elkaar wel 31kg....
Haha, ik ook met vier honden tussen de 17,5 en 23 kiloAnja schreef:Ik val overal buiten![]()
3 kilo, 4.5 kilo en 5.5 kilo
Ik kan ook geen combinaties maken waarbij ik op 10 of 30 kilo uitkom, tenzij ik honden doormidden ga hakkenFrootje schreef:Wij mogen ook weer niet. Zelfs samen zijn die van ons maar 24 kilo.DeDiana schreef:Haha, ik ook met vier honden tussen de 17,5 en 23 kiloAnja schreef:Ik val overal buiten![]()
3 kilo, 4.5 kilo en 5.5 kilo
Ruim binnen de margeDesireeB schreef:Droef 34 a 35kg. Past hier prima tussen. Al woog hij ooit 38kg
Als je op mij reageert, ik was niet zo serieus hoor, alleen werken de smileys op tapatalk meestal slecht.Doyaquba schreef:Als je graag een foto wilt delen van je hond(en), het is een vrij forum, ga je gang, maar daar zijn ook al veel topics voordit was ook gewoon meer omdat ernaar gehint werd in het 10kg topic
1: niet zo serieus hoor allemaal!
Of inderdaad creatief zijn met combinaties of gewichtjes ofzo
Nee hoor niet persoonlijk, was tegen alle 3-4 mensen die zeiden dat ze buiten de boot vielenkipo schreef:Als je op mij reageert, ik was niet zo serieus hoor, alleen werken de smileys op tapatalk meestal slecht.Doyaquba schreef:Als je graag een foto wilt delen van je hond(en), het is een vrij forum, ga je gang, maar daar zijn ook al veel topics voordit was ook gewoon meer omdat ernaar gehint werd in het 10kg topic
1: niet zo serieus hoor allemaal!
Of inderdaad creatief zijn met combinaties of gewichtjes ofzo
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Yeah!! Nou Xavi dan ook stiekem met 27 kg en 10 jaartjes.Doyaquba schreef:Nee joh 27 is toch ook ongeveer 30, gemiddeld zijn die van jou ook allemaal 30. Quira hoort ook 27 te zijn ipv de 30 die ze momenteel is![]()
![]()
Knappe mannen
Wat een gigantische herders!malinois schreef:Moet ik weer gaan splitsen
Xygan en Xanu wegen resp. 32 en 34 kg. Xavi daarentegen weegt 27 kg.
Goed Xygan en Xanu dus
oepsmaart schreef:En óf ze zich meldt zeg!