De slechte rug heb ik dus en inmiddels weer ik dat de schade van dien aard is dat het niet beter gaat worden. Integendeel. Een van de dingen die erg problematisch voor mij zijn en er niet beter op gaan worden, is bukken.
En bukken doe ik bij iedere wandeling op de poepjes van mijn lieveling op te ruimen
Natuurlijk.. als het kan laat ik haar poepen waar het geen probleem is, maar dat lukt bij lange na niet altijd en dus zoek ik een wat handigere manier voor het ruimen.
Het probleem is echter dat het bukken (nagenoeg) onnodig moet maken, maar ook gemakkelijk mee te nemen moet zijn op onze wandelingen (lopen doe ik veel en moet ik veel blijven doen)
Ik heb wel de poop scooper gezien (gaat onder verschillende namen, maar hetzelfde principe) maar die lijkt mij eigenlijk onhandig om mee te nemen op een langere wandeling. Maar misschien zoek ik iets dat niet bestaat?
Dacht zelf aan een uitschuifbaar iets, wat je bijvoorbeeld aan je riem of zo kan hangen, maar heb zoiets nog niet gevonden. Maar misschien iemand van jullie wel?