Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Normaal gesproken laat ik de geiten het grove maaiwerk van bramen, brandnetels en distels doen, voordat ik de paarden in een veld het gras af laat knagen, maar nu staan ze met z'n allen op hetzelfde terrein. Dit veld ligt in een dal waar een beek doorheen stroomt die nu helaas is opgedroogd, dus ik moet zelf water gaan brengen (met de tractor). Gelukkig is het er nog wel lekker groen terwijl alle andere weides allang geel en verdord zijn.
Altijd leuk om te kijken waar de dieren uithangen en wat ze uitspoken, als je aan komt
Zij zijn al even nieuwsgierig naar wat ik kom doen, dus lopen alvast mee naar de ingang
de geiten staan op hun favoriete plek op de uitkijk
en komen dan aangesneld om maar niets te hoeven missen
knappe mannen
nog een laatste momentje genieten van het spul
Laatst gewijzigd door lucie op 18 aug 2020 08:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een heerlijke plek voor de dieren. (en ook voor mensen )!
Heb hier in Nederland altijd medelijden als ik ze zie op een open weiland zonder beschutting.