Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vandaag hebben man en ik onze allereerste etappe van het Pieterpad gelopen.
In de buurt nog. Ook om even uit te testen op we wel samen lange afstanden kunnen lopen ivm verschil in looptempo. Maar dit ging prima.
Prachtige tocht gemaakt rondom Groesbeek en Gennep.
Marion. schreef:Haha, ik denk die starten in Vierlingsbeek! Maar de etappe Groesbeek-Gennep is inderdaad heel mooi. De foto's ook trouwens
Hahaha dat zou logisch zijn geweest waarschijnlijk
Maar de routes van en naar Vierlingsbeek bewaren we voor de herfst. Meteen de douche in, bijna geen reistijd haha.
Marion. schreef:Haha, ik denk die starten in Vierlingsbeek! Maar de etappe Groesbeek-Gennep is inderdaad heel mooi. De foto's ook trouwens
Hahaha dat zou logisch zijn geweest waarschijnlijk
Maar de routes van en naar Vierlingsbeek bewaren we voor de herfst. Meteen de douche in, bijna geen reistijd haha.
Nou ja, als je in Doetinchem belandt, dan moet je 100 meter lopen en mag je hier onder de douche. En breng ik jullie naar het station haha.
Nou ja, zoals ik schreef, dit was de eerste etappe.
We volgens de boekjes.
De etappes zijn tussen de 15 en 21 km met een uitschieter naar 24 km geloof ik.
Afhankelijk van het weer gaan de honden mee.’vandaag niet want het was hier nog steeds zo’n 27 graden.
Er zullen ook weekenden volgen denk ik waarin we 3 etappes lopen. Dan gaan de honden ook niet mee want dat vind ik te lang. Voor nu blijven we zoveel mogelijk in de buurt wat betekend dat we vooral richting zuiden gaan.
En dan langzaam de rest plannen haha.
Persistence schreef:Leuk Flamme! In hoeveel km delen jullie de etappes dan ongeveer op?
blondie schreef:oh Leuk zeg! Sprak laatst ook iemand op het werk die dat met haar hond was gaan doen, en dan ook in verschillende etappes inderdaad!
Lijkt mij ook gaaf, alleen dat met het ov heen en weer om weer terug bij je auto te komen niet.
Deed je collega ook wel eens overnachtingen erbij?
Joh, voor jou met dat lichtgewicht tentje toch geen probleem? Met honden is een overnachting vinden soms wat lastig, maar daar heb jij met je tentje geen last van.
En als eindetappe kies je gewoon een plek waar de trein stopt, en ga je met de trein terug. Wij zijn toen vanuit huis gaan lopen, week later in Vierlingsbeek geëindigd en de trein naar huis gepakt.
Gimmick schreef:oh wat leuk.... dan heb je kom je hier ook voor de deur langs tzt
Tegenwoordig wel inderdaad nu de route verlegd is
Vroeger kwam je achter bij mij langs en nu soms nog mensen met oude boekjes die verdwaasd vragen waar de hockeyvelden zijn . T is wel 10 jaar bewoond daar