Hier Willem die het zwaar heeft

Moderator: moderatorteam
Eigenwijze Friezinnen!
Omdat er geen schaduw is en we ook met 35graden tussen de draaiende motoren van de vrachtwagen moeten speuren.
Oh, er wordt echt gewerkt. Ik dacht dat je sport oid bedoelde.Kaylee# schreef:Omdat er geen schaduw is en we ook met 35graden tussen de draaiende motoren van de vrachtwagen moeten speuren.kooi schreef:Waarom helaas?Kaylee# schreef:Hier word helaas gewoon doorgewerkt met de honden.
Wel veel pauzes en water drinken maar wel in de volle zon speuren met de honden.
Knip
En nog binnen een bepaalde tijd ook ivm laden van het schip.
Ik moet dus erg letten nu op oververhitting bij de honden.
Ja dat is echt zo leuk! Het deel wat op de foto staat was een 'nieuwe' maar is inmiddels alweer ingestort; dat begint met een klein luchtgat (want Lais graaft ook steeds aan het 'plafond' wat dan steeds dunner wordt) en na een tijdje springt Lais via het steeds groter wordende gat het hol in en uit en dan kalft het 'dak' steeds verder af. Dan gaan Lais en Willem vanuit het hol-zonder-dak weer verder graven en zo ontstaat weer een nieuwe kamer. Maar ook de nieuwste kamer heeft alweer een luchtgat dus het is wachten op het instorten en de volgende versie
Correctie: het hol met open dak is nog intact en ze hebben vanuit de vorige (ingestorte) kamer alweer een nieuw ruim hol gegraven.Zamunda schreef:Ja dat is echt zo leuk! Het deel wat op de foto staat was een 'nieuwe' maar is inmiddels alweer ingestort; dat begint met een klein luchtgat (want Lais graaft ook steeds aan het 'plafond' wat dan steeds dunner wordt) en na een tijdje springt Lais via het steeds groter wordende gat het hol in en uit en dan kalft het 'dak' steeds verder af. Dan gaan Lais en Willem vanuit het hol-zonder-dak weer verder graven en zo ontstaat weer een nieuwe kamer. Maar ook de nieuwste kamer heeft alweer een luchtgat dus het is wachten op het instorten en de volgende versie.
Wel jammer dat het niet gewoon steeds groter wordt, maar waarschijnlijk wel zo veilig dat het niet een enorm gangenstelsel kan worden. En dit is al heel mooi natuurlijk.
Ik mis jouw roedel! Hoe gaat het in het mooie Zamunda?
Zamunda schreef: ↑11 aug 2021 19:10
Hoi! Ik log voor het eerst weer in sinds tijden en zag een notificatie van jouw reactie. Godzijdank is het deze zomer lang niet zo heet als toen ik dit topic begon!
Het is hier genieten met de honden, de katten, ons paradijs en dan ook nog deze ontzettend fijne zomer. Uiteraard zijn er nog de nodige uitdagingen maar het is vooral genieten. Ravi doet het zo ontzettend leuk op behendigheid en mijn tuin wordt steeds mooier sinds ik vorig jaar het tuinvirus te pakken heb gekregen.
Hoe is het met jouw heerlijke roedel?
Leuk je weer te zienZamunda schreef: ↑11 aug 2021 19:10
Hoi! Ik log voor het eerst weer in sinds tijden en zag een notificatie van jouw reactie. Godzijdank is het deze zomer lang niet zo heet als toen ik dit topic begon!
Het is hier genieten met de honden, de katten, ons paradijs en dan ook nog deze ontzettend fijne zomer. Uiteraard zijn er nog de nodige uitdagingen maar het is vooral genieten. Ravi doet het zo ontzettend leuk op behendigheid en mijn tuin wordt steeds mooier sinds ik vorig jaar het tuinvirus te pakken heb gekregen.
Ja heerlijk hier! Taro is op zijn eigen schattige manier aan het puberen (is dat een geaccepteerd begrip op het hondenforum?). Dalí speelt volop met hem, hij is er een paar kilo van afgevallenZamunda schreef: ↑11 aug 2021 19:10
Naar wat ik begrepen heb komt puberen niet voor bij de échte opvoeders dus dan weet je waar je staatLothian schreef: ↑11 aug 2021 22:40Ja heerlijk hier! Taro is op zijn eigen schattige manier aan het puberen (is dat een geaccepteerd begrip op het hondenforum?). Dalí speelt volop met hem, hij is er een paar kilo van afgevallenLucca haar rug gaat momenteel wat minder met wat bijbehorend gedoe maar ze is lief als altijd.
Tijd dat we weer wat meer va jou horen hoorik beloof dat het forum weer veel beter werkt, dat gaat nu al een paar maanden heel goed!
Oh, wat k u t dat ze glassplinters naar binnen had gewerktLothian schreef: ↑12 aug 2021 22:30 Whahaha ik ben ook een waardeloze opvoeder dus dat kan helemaal kloppen
Lucca heeft al vanaf heel jong een soort spondylose in haar rug door een trauma (van voor mijn tijd). Ging heel lang best goed maar de laatste tijd werd ze echt wat sloom en ik denk dat dat toch door pijn komt en daar was de dierenarts het mee eens. Dus nu zoeken naar de juiste pijnmedicatie.
Lastige is alleen dat ze van zichzelf dus momenteel niet heel actief is, waardoor ze dik wordt, waardoor ze op dieet staat, waardoor ze honger heeft, waardoor ze op strooptocht naar vreterij gaat en dat zorgde afgelopen weekend nog voor een noodbezoekje aan de dierenarts toen ze een pot pasta op de grond had gegooid en met glassplinters en al had opgelikt![]()