Benieuwd of dit er veel worden of dat er toch ook het nodige vruchtwater bij zit. Laatste loodjescrutz schreef:Op de dag vd eerste dekking (as maandag 63 dagen geleden, profesteron 5.26) woog ze 24.1

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Moderator: moderatorteam
Benieuwd of dit er veel worden of dat er toch ook het nodige vruchtwater bij zit. Laatste loodjescrutz schreef:Op de dag vd eerste dekking (as maandag 63 dagen geleden, profesteron 5.26) woog ze 24.1
Bij haar moeder was het de laatste keer veel vruchtwater, maar die was ook “sompiger” dat heeft Sally helemaal niet.Eilfy schreef:Benieuwd of dit er veel worden of dat er toch ook het nodige vruchtwater bij zit. Laatste loodjescrutz schreef:Op de dag vd eerste dekking (as maandag 63 dagen geleden, profesteron 5.26) woog ze 24.1
Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Hier blijven ze nog een week. Dan is het hier ook afscheid nemen.** Angela ** schreef:Proficiat
Hier gaan er dit weekend al op hunzelf wonen
Twee waterhonden, Italiaans en Spaans. Verwachting 20 kilo, 45 cm. Actief, vrolijk en bijdehandCleva schreef:Dit is die mooie outcross toch? Hoe zat het ook alweer?Rosita Compagner schreef:drie bruinbonte reuen op 25 augustus
Is dat niet wat zwaar voor 45 cm?Rosita Compagner schreef:Twee waterhonden, Italiaans en Spaans. Verwachting 20 kilo, 45 cm. Actief, vrolijk en bijdehandCleva schreef:Dit is die mooie outcross toch? Hoe zat het ook alweer?Rosita Compagner schreef:drie bruinbonte reuen op 25 augustus
Voor mij niet, maar hyperactieve hondjes zijn wel wat uitdagender om (goed) te plaatsenPersistence schreef:En allemaal bruinig denk ik ook. Vond je de Glitters iets te fel?
Dit is dus de perfecte omschrijving van Rakoes. Er had van mij best wat meer pit in mogen zitten, maar ze is extreem zachtaardig. Op het tuttige af. Ook leuk hoor, een schootwarmer is meer dan welkom. Ze kán druk zijn, maar dat is totaal niet te vergelijken met een Russel, hussel of andere terrier.Cleva schreef: Zachte hondjes zijn heel fijn voor luie bazen die gewoon willen dat de hond tevreden is met een kussentje en een kluifje. Ook niets mis mee.