DesireeB schreef:En ze heeft een piemel...Nanna schreef:Ik zie nu pas dat ze drie poten heeft. Maar ze ziet er wel allervriendelijkst uit.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stille liefdes
Moderator: moderatorteam
-
Persistence
- Zeer actief
Re: Stille liefdes
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
En met die zorgvuldigheid neem ik ook meteen de kwalificatie van het karakter met een grote korrel zout.Célie schreef:Ze hebben het ook over She
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
- Aantal honden: 2
Dat filmpje en die foto zijn toch twee verschillende honden?
Edit: de 3 poot is 8 mnd oud en de teef wacht al 3 jaar. Maar ze lijken ook niet op elkaar. Tenminste, vind ik toch
Edit: de 3 poot is 8 mnd oud en de teef wacht al 3 jaar. Maar ze lijken ook niet op elkaar. Tenminste, vind ik toch
Laatst gewijzigd door hakunamatata op 25 aug 2020 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
En hij lijkt me ook heel wat groter dan 45 cm.Lothian schreef:Driepoot heeft een veel lichtere kop inderdaad. En ook smaller.
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Klopt, ik zat ook al te kijken van huh... dat is toch een andere hondhakunamatata schreef:Dat filmpje en die foto zijn toch twee verschillende honden?
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- naomi12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bobtail
Spaanse galgo kruising
Spaanse border collie kruising - Aantal honden: 3
Deze hond doet me echt aan Aila denken!
-
nomo
- Zeer actief
Nou echtnaomi12 schreef:Deze hond doet me echt aan Aila denken!
- Zamunda
- Zeer actief
Bizar die gelijkenis!naomi12 schreef:Deze hond doet me echt aan Aila denken!
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Jemig, dat is bizar
Ik heb ook een nieuwe stille liefde. Wat een snoetje zit hierop

Ik heb ook een nieuwe stille liefde. Wat een snoetje zit hierop

~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

-
Johnny Jones
- Zeer actief
Die is zeker leuk Hakunamatata! Digger in het lichtblond, heel erg leuk! 
-
Johnny Jones
- Zeer actief
-
Persistence
- Zeer actief
Die vind ik ook leuk, en mooi dat zwartbruinige! Hij lijkt wel wat op Balou.
Mocht er ooit nog een volgende komen, dan gaan mijn voorkeur op het moment echt uit naar een stoïcijnse goedzak die nergens van onder de indruk is.
-
Johnny Jones
- Zeer actief
We hadden hier zojuist een aankomst van een aantal honden van de stichting. Daar zat zo'n gave pup bij, prachtig om te zien en één en al vrolijkheid.

Hij zit in de opvang, helaas niet bij mij of misschien maar goed want ik ben verliefd. Als ik er een garantie bij kreeg dat hij bij opgroeien makkelijk met andere honden bleef haalde ik hem gelijk op. Wat een gave hond

Hij zit in de opvang, helaas niet bij mij of misschien maar goed want ik ben verliefd. Als ik er een garantie bij kreeg dat hij bij opgroeien makkelijk met andere honden bleef haalde ik hem gelijk op. Wat een gave hond
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
welke stichting was dat?Johnny Jones schreef:We hadden hier zojuist een aankomst van een aantal honden van de stichting. Daar zat zo'n gave pup bij, prachtig om te zien en één en al vrolijkheid.
- klaproos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse boxermix
Wat een prachtige pup, daar zou ik ook helemaal voor vallen 
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Het is bij Help een Hond https://helpeenhond.nl/frodo/ellen en de birmanen schreef: welke stichting was dat?
Fijne, kleine stichting, ik ben er al een tijdje vrijwilliger. Het zusje Fleur kwam gisteren ook bij ons aan, maar die was erg onder de indruk en niet zo vrolijk als haar broer.
-
natalie
- Zeer actief
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
oke, ik heb namelijk gister een roemeen erbij gekregen. vrijdags op transport gegaan en gister op gehaald.Johnny Jones schreef:Het is bij Help een Hond https://helpeenhond.nl/frodo/ellen en de birmanen schreef: welke stichting was dat?
Fijne, kleine stichting, ik ben er al een tijdje vrijwilliger. Het zusje Fleur kwam gisteren ook bij ons aan, maar die was erg onder de indruk en niet zo vrolijk als haar broer.
-
Persistence
- Zeer actief
En dat zeg je zonder foto te posten?ellen en de birmanen schreef:oke, ik heb namelijk gister een roemeen erbij gekregen. vrijdags op transport gegaan en gister op gehaald.Johnny Jones schreef:Het is bij Help een Hond https://helpeenhond.nl/frodo/ellen en de birmanen schreef: welke stichting was dat?
-
Johnny Jones
- Zeer actief
We kunnen vast wel ergens zijn/haar topic vinden!Persistence schreef:En dat zeg je zonder foto te posten?ellen en de birmanen schreef: oke, ik heb namelijk gister een roemeen erbij gekregen. vrijdags op transport gegaan en gister op gehaald.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
Persistence schreef:En dat zeg je zonder foto te posten?ellen en de birmanen schreef:oke, ik heb namelijk gister een roemeen erbij gekregen. vrijdags op transport gegaan en gister op gehaald.Johnny Jones schreef:Het is bij Help een Hond https://helpeenhond.nl/frodo/ellen en de birmanen schreef: welke stichting was dat?

dit is Ecco. gister aangekomen uit Roemenië. hij heeft een groot hoofd, lang lichaam, korte pootjes en geen staart.

vanmorgen op het omheinde uitlaatveld. even lekker los. hij trekt zich erg op aan de tollers.
-
S@ndr@
- Zeer actief
wat een geweldige leukerd 
- klaproos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse boxermix
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
https://youtu.be/bAwdUw9c7NA
gister deed daisy al een poging om met hem te spelen. ecco ging daar voorzichtig op in. maar vanmorgen ging het al sneller en mindervoorzichtig. kaya kwam ook nog even kijken want ze kwamen wel heel dicht bij haar puppen, dacht ze.
gister deed daisy al een poging om met hem te spelen. ecco ging daar voorzichtig op in. maar vanmorgen ging het al sneller en mindervoorzichtig. kaya kwam ook nog even kijken want ze kwamen wel heel dicht bij haar puppen, dacht ze.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
als het goed is doet hij het nu welCélie schreef:ellen en de birmanen schreef:https://youtu.be/bAwdUw9c7NA
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
hij heeft geen staart. hij is met een teef en pups gevonden in roemenië. ze kregen eten bij een keuken van een restaurant en daar zijn ze gevangen. verder is er weinig bekend van hem. hij is sociaal met andere honden, vind de katten eng, de pups interessant. lopen aan de lijn gaat goed. heeft een goed voorbeeld aan de tollers.Célie schreef:Jaellen en de birmanen schreef:
als het goed is doet hij het nu welwat speelt hij lief.
Is de staart gecoupeerd of natuurlijk kort?
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Wat een grappige hond, ik zou er ook zo voor kunnen vallen!
Was je bewust op zoek naar een hond erbij (uit het buitenland) of kwam hij toevallig op je pad?
Het zou zomaar kunnen dat hij wel in dezelfde bus zat als de hond die ik hiervoor plaatste!
Was je bewust op zoek naar een hond erbij (uit het buitenland) of kwam hij toevallig op je pad?
Het zou zomaar kunnen dat hij wel in dezelfde bus zat als de hond die ik hiervoor plaatste!
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
sinds de dood van teun, eind februari, wilde we er wel een klein hondje erbij. wij hebben altijd kleine hondjes gehad zoals maltezers llhasa apso. moest een wel een reu zijn. in de asiels zat niks, dus via verhuisdieren kijken. op veel honden gereageerd, of je kreeg niks terug te horen of ze vroegen nog net niet hoeveel keer sex je per week hebt met je echtgenoot.Johnny Jones schreef:Wat een grappige hond, ik zou er ook zo voor kunnen vallen!
toen zag ik deze op fb voorbij komen en daar heb op gereageerd. dat was afgelopen woensdag en woensdagavond was het rond. hij kon nog net mee op transport van de vrijdag. zaterdagochtend opgehaald in de meern. was ik bewust op zoek naar een buitenlander? niet echt maar dat je daar een hond vandaan kan halen die voldoet aan je "wensen" is groter dan dat je hier in een asiel terecht kan. hij is via alba's heaven hier gekomen.