En raad eens?
Er zat een prachtige hypo sunkissed bij

Ik ben als een klein kind zo blij....
Jarenlang wilde ik al een slang en nu is hij er eindelijk....
Nou ja slang... veel groter dan een schoenveter is hij nog niet maar dat komt wel...

Moderator: moderatorteam
De kinderen hebben m Splinter genoemd.Lothian schreef:Echt lief! Hoe heet hij/zij?
Naar wat ik begreep bij goede verzorging wel een jaar of 15.Sandra&co schreef:Nou. Díe komt me bekend voor! Veel plezier samen de komende.......hoe lang leeft zo'n slang eigenlijk?![]()
Dat vond ik dus ook. En daarnaast zo'n dier kies je ook uit op kleur, wil dan ook iets moois om naar te kijken.Tamara81 schreef:Die kleuren zijn echt zo gaaf!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Ja die zijn prachtig maar ik wil geen gifslangen in huis.Nanna schreef:Moet je voor de gein even googlen op shoelace snake. Als je die ziet wil je die ook
Hahaha zelfde als met mn honden wiol ik ook weten waar mijn andere huisdieren vandaan komen en het allemaal verantwoord gebeurt.GrethavW schreef:Ik vind het zo leuk dat er eentje op het forum beland is. Ik fok dan wel geen honden, maar met slangen lukt het blijkbaar ook![]()
En dan als bonus ook Taxi nog even mogen ontmoeten, wat wil je nog meer.
Dat kan je wel zien, ook meteen als ze uit het ei komen. Alleen ik kan het nog niet jammer genoeg.HillieS schreef:Veel plezier met hem/haar.
Kan je trouwens (nu al) zien of het een hij of zij is?
Sandra&co schreef:Nou. Díe komt me bekend voor! Veel plezier samen de komende.......hoe lang leeft zo'n slang eigenlijk?![]()
Ah ok, lijkt me wel praktisch om te kunnenGrethavW schreef:Dat kan je wel zien, ook meteen als ze uit het ei komen. Alleen ik kan het nog niet jammer genoeg.HillieS schreef:Veel plezier met hem/haar.
Kan je trouwens (nu al) zien of het een hij of zij is?
Ze noemen dat poppen. Met je duim druk je met een rollende beweging net onder de cloaca naar boven.
Als het een man is, komen er dan 2 hemipenissen tevoorschijn. Bij een vrouw niet.
Ik heb het wel geprobeerd, maar ben veel te bang om iets te knoeien.
Mijn slangen maatje moet me dit nog leren. Helaas woont hij niet in de buurt (Nieuwegein)
Want ik wil het wel graag zelf kunnen.
Als ze ouder worden kun je sonderen. Dan schuif je een staafje in de cloaca en afhankelijk van hoe diep de gang is, is het een man of een vrouw.