Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nou ja dat strakke kun je waarschijnlijk wel vergeten, ik zit 1,5 jaar na dato ook nog te wachten tot Sofi d'r maagdelijke lijntje weer terug heeft en dat die nippels weer normaal formaat worden. Maar alles went
Bij Bas is alles toch weer strak getrokken. Inclusief de tepels. Dat duurde wel twee of drie jaar maar nu zie je echt niet meer dat ze pups heeft gehad. Ze is natuurlijk wel gecastreerd dus geen schijnzwangerschap meer gehad en geen hormonen. Misschien dat dat helpt.
Je kent Bas. Die heeft echt al jaren weer een strak buikje. Tepels zijn van de grootte van dikke erwten naar hele normale gegaan.
Wat zien ze er toch goed uit. Ze groei zo snel!
Gisteravond heb ik papa Taxi mogen ontmoeten. Wat een enorme lieverd is dat.
Mira ken ik natuurlijk niet, maar dit moeten wel hele leuke pups worden.
Cleva schreef:Ja, daar denk ik ook wel over maar helemaal terug kan volgens mij niet.
Ik denk wel dat het haar veranderd heeft maar niet op een negatieve manier.
Ik hoop wel dat ze weer een normale buik krijgt want ze is nu echt de capitolijnse wolvin.
bij lola duurde het een paar jaar maar dat is helemaal goed gekomen
Heerlijk Bij Pleun kon je dat minder goed zien door de langere vacht, maar dat staand drinken is zo leuk. Die gulzig slikkende lijfjes, zo schattig. Mira kijkt er zo lief en geduldig bij.
Miriam, Pleun en Pelle Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
Cleva schreef:Mira slaapt bij mij. Die heeft haar rust hard nodig.
Ze kan er wel bij maar dat doet ze snachts maar een of twee keer en ze komt me halen als er iets geregeld moet worden.
Ze zijn net een dik kwartiertje buiten geweest. Hopelijk heb ik ze er niet mee gemold.
Nu zijn ze bekaf.
Waarom zouden ze stuk gaan van een kwartiertje buiten spelen. Heerlijk toch.
Ze zijn echt ontzettend leuk om te zien.
Ff of topic. Ik ben weer even op Texel en er staan in totaal 13 Whippet hier op t veld , van 3 eigenaren, 1 daarvan heeft ook nog 3 powder puffs. De jongste is een brindle Whippet van 4 maand, zo schattig.
Wat een heerlijkheid!
Ik ben ook wel benieuwd naar Hein, is hij alweer thuis?
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!