Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
maart schreef:och wat erg. De fokker van Ds is zo ooit een pup kwijtgeraakt. Nest meegenomen naar buiten en eentje was ineens weg, nooit meer teruggevonden
Wat afschuwelijk zou er dan een roofdier zijn geweest of zo? Ik verwacht heel naïef dat de teef zo'n pup wel op zou kunnen snorren maar dat is dus kennelijk niet zo?
maart schreef:och wat erg. De fokker van Ds is zo ooit een pup kwijtgeraakt. Nest meegenomen naar buiten en eentje was ineens weg, nooit meer teruggevonden
Wat afschuwelijk zou er dan een roofdier zijn geweest of zo? Ik verwacht heel naïef dat de teef zo'n pup wel op zou kunnen snorren maar dat is dus kennelijk niet zo?
geen idee, hij heeft wel een groot terrein, is de pup dan ergens ingevallen en meteen overleden, meegenomen door een roofdier, vast komen te zitten,... het is nooit geweten geweest helaas.
Als ik ergens een nest ga bekijken, ben ik inderdaad ook wel constant aan het tellen
Wat een nachtmerrie.
Ik ga alleen met meerdere mensen met ze op pad straks. Je zal net zien dat ze allemaal een andere kant op hollen.
Dat had ik dus in London met mijn nichtje van toen 1.5. In het park holde ze domweg een kant op en verdween. Moest haar echt constant in de gaten houden en naar haar toe rennen als ze bijvoorbeeld een sprint nam een groot veld op waar honden aan het rennen waren. En in de wagen zitten wilde ze ook al niet. Werd helemaal overspannen van haar. Echt hollen en de hoek om rennen en weg. Tien jaar ouder in een uur.
Wat een nachtmerrie.
Ik ga alleen met meerdere mensen met ze op pad straks. Je zal net zien dat ze allemaal een andere kant op hollen.
Dat had ik dus in London met mijn nichtje van toen 1.5. In het park holde ze domweg een kant op en verdween. Moest haar echt constant in de gaten houden en naar haar toe rennen als ze bijvoorbeeld een sprint nam een groot veld op waar honden aan het rennen waren. En in de wagen zitten wilde ze ook al niet. Werd helemaal overspannen van haar. Echt hollen en de hoek om rennen en weg. Tien jaar ouder in een uur.
Dat zijn van die kinderen die je gewoon aan moet lijnen. Bestaan tuigjes voor.
Ik dacht dat ze veel groter waren maar nu met die vlieg zie ik pas hoe groot of je moet hele grote bromvliegen hebben
Ben trouwens een kat kwijt geweest en toen ik huilend op de bank plofte want hij was echt doooohooooddd voelde ik zijn poot tegen mijn achterste, die zat dus ook in de bank, eerst een gat eronder gemaakt en het toen als een hangmatje gebruikt
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Wat een nachtmerrie.
Dat zijn van die kinderen die je gewoon aan moet lijnen. Bestaan tuigjes voor.
Je nieuwe filmpje heb ik nu al meer dan tien keer gekeken, elke keer weer een andere pup bekijkend en toen ook nog in slow motion Heerlijk zeg. Brede die als een veulen begint te bokken. Smalle die het kleed doodschudt. Stip die een tak vindt, Bil die onder het kleed verdwijnt, en natuurlijk Lichte die uit de ren valt in al zijn enthousiasme waarop Mira soepel over hem heen springt
Ik heb wel Instagram maar ik snap het niet helemaal. Ik zag er vooral heel veel kortsnuiten in babykleertjes maar ik heb het programma nu eindelijk zover dat ik vooral veel longdogs en lurchers zie en wat natuurdingetjes en drag queens.
Cleva schreef:Breedje is vanmorgen in haar voorpootje geprikt door een wesp die het niet goed vond dat ze er op ging staan.
Gelukkig heeft ze er al helemaal geen last meer van.