Zien jullie dit snoetje? Die wil je toch ook eens thuis hebben! Grijp dan nu je kans

Het weekend van 26 + 27 september zit ik in een vakantiehuisje in Dalen, vlakbij Coevorden. Vooral voor Lynne zoek ik eigenlijk een logeeradres.
Lynne is een schat van een hond (23 kilo), al ouder en heeft erg weinig nodig. Ze is goed met andere honden en katten, erg sociaal naar mensen, echt een makkelijk ding. Een wat rustiger plekje is voor haar wel belangrijk. Het liefst ligt ze gewoon de hele dag naast je op de bank te knuffelen en slapen met wat korte wandelingetjes of scharrelen in de tuin. Ze zoekt echt een logeerplek waar ze weinig hoeft (ook qua wandelen) en gewoon een beetje de luie oude hond mag uithangen.

Nu was ik dus benieuwd of er ergens op de route van Leeuwarden naar het vakantiepark iemand is die het wel gezellig zou vinden als Lynne komt logeren. Het mag in omgeving Leeuwarden of ergens op de route. De heenweg reis ik met het ov, de terugweg met de auto.
Mocht je nou denken, 'ik woon op de route en wil juist een Suusje' dan roep ook gerust. Die is erg sociaal naar alles en iedereen, zoekt een lekkere mand uit en je hebt verder weinig last van haar. Maar die doet wel meer haar eigen ding én ze heeft heftige voedselallergie. Dus zij mag echt niks anders dan haar eigen konijnenbrokjes en konijnenoren.

Oja, ook wel handig. Op zaterdagochtend vroeg reis ik richting het vakantiepark en op de zondagavond reis ik terug. Dus afhankelijk van de logeerplek is het even kijken qua tijd voor brengen en halen. Mocht iemand regio Leeuwarden wonen en Lynne ook wel een dag of 4 willen hebben kan dat ook als dat beter uitkomt. Maar vrijdag moet ik tot 21u werken en maandag moet ik ook de hele dag werken, dus dan wordt het wel gelijk langer logeren.
Ik ben benieuwd of iemand toevallig kan