Gele Kelk Orchidee (Bauhinia Tomentosa)
Moderator: moderatorteam
O sorryFotogravinnetje schreef:@korthaar, dat is toch gewoon een citroenvlinder? Die behoort tot de witjes. Het groentje behoort tot de blauwtjes
Ik snap de verwarring wel, hoor. Citroenvlinder is vaak nogal groen aan de buitenkant van de vleugels, en groentjes bestaan ook (al zijn die flink kleiner)korthaar schreef:O sorryFotogravinnetje schreef:@korthaar, dat is toch gewoon een citroenvlinder? Die behoort tot de witjes. Het groentje behoort tot de blauwtjes
Dank je!
Bloedrode kan ook een snor hebben. Steenrode hebben over het algemeen vrij makkelijk zichtbaar geel op de poten. Bij bruinrode is het vaak een stuk subtieler, maar dit is zeker geen bruinrode, vanwege de snor. Dus ik hou het toch maar op een bloedrodeKells schreef:De kleur van de poten zijn inderdaad niet echt helder. De snor is wel duidelijk aanwezig. Mijn gevoel zegt Steenrood.
Code: Selecteer alles
https://flic.kr/p/2jLLsfY
Dank je wel!
Dank je wel! Week 44 is een buizerd. Hebben we er heel veel van hier. Zie er elk jaar meer, moet ik zeggen, dus ze doen het hier erg goed. Er zitten in ieder geval enkele broedparen op De Zaag, waar ik dus graag wandel, maar tegenwoordig zit er ook een buizerd heel vaak aan de rand van het dorp, aan onze kant van de provinciale weg. Officieel bebouwde kom, maar denk dat als je het de buizerd zou vragen dat ie zou zeggen dat ie nog het buiten de bebouwde kom blijftSterre schreef:Prachtig allemaal. Is week 44 een Torenvalk of een Sperwer? Of geen van beide.