Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
georges schreef: ↑23 nov 2020 11:17
Billy is bij ons komen wonen Ze is er nog maar net (gezien ze de grens over moest), maar we zijn helemaal verliefd op haar
Billy is bij ons komen wonen Ze is er nog maar net (gezien ze de grens over moest), maar we zijn helemaal verliefd op haar
Wauw! Gefeliciteerd met Billy!
Inderdaad wat leuk! De toch wel-of toch niet- naar een tweede zoektocht is goed geslaagd
Owww wat zijn ze allemaal leuk geworden (gebleven eigenlijk ), wat een knapperds!
Leuk om nu weer foto's te zien!
Heel veel geluk met Echo, Iza, Spock, Billy en Taro
Ik vind ze allemaal prachtig op hun eigen manier. Maar zo verbazend dat de grove langer harige brede pup nu zoveel whippet toont. Dat had ik totaal niet verwacht.
Echo wordt juist breed en toont heel sterk terriër. Super mooi. Ze lijken wel sprekend op mijn buurhond. Whippet x jack. Echt sprekend!
Wauw! Gefeliciteerd met Billy!
Inderdaad wat leuk! De toch wel-of toch niet- naar een tweede zoektocht is goed geslaagd
Dat is inderdaad helemaal goed gekomen Ze past hier echt perfect.
fenneke schreef: ↑24 nov 2020 16:15
Zou je weer voor deze combinatie gaan bij een eventuele volgende keer.?
Ik sta absoluut achter de combi zoals het er nu uitziet en als ze goed uitgroeien, waarom niet?
Ik weet alleen niet of ik daar zelf motivatie in kan vinden om me de hele klus weer op de hals te halen.
Ik heb er zelf al een pup van dus het gaat puur om de lol en op dit moment zie ik vooral de lol van géén pups in huis hebben.
Maar goed, dat is dan op zijn vroegst over een jaar of twee en dan is het wellicht weer anders.
Oh maar dat kan ik mij heel goed voorstellen r was ook maar een vraag . Was benieuwd wat jou gedachten daarover zijn , taxi weer of een ander type. Maar de komende 2 jaar nog maar niet
fenneke schreef: ↑24 nov 2020 16:15
Zou je weer voor deze combinatie gaan bij een eventuele volgende keer.?
Ik sta absoluut achter de combi zoals het er nu uitziet en als ze goed uitgroeien, waarom niet?
Ik weet alleen niet of ik daar zelf motivatie in kan vinden om me de hele klus weer op de hals te halen.
Ik heb er zelf al een pup van dus het gaat puur om de lol en op dit moment zie ik vooral de lol van géén pups in huis hebben.
Maar goed, dat is dan op zijn vroegst over een jaar of twee en dan is het wellicht weer anders.
Oh maar dat kan ik mij heel goed voorstellen r was ook maar een vraag . Was benieuwd wat jou gedachten daarover zijn , taxi weer of een ander type. Maar de komende 2 jaar nog maar niet
Wat een mooie pups zijn het geworden.
En ik begrijp je een beetje als je zegt er nu nog niet aan te moeten denken om weer een nest pups te hebben rond lopen.