Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat is ze snel zeg!
Ik vind haar mooi van type, ze spreekt me qua looks meer aan dan de beide ouderdieren. Ik vind het echt een hele mooie mix geworden!
Oh! Heintje!
Hoe vond hij Echo en was hij blij om Mira weer te zien?
Op het filmpje lijkt het erop dat Mira erg blij was met Hein, was dat ook het geval of zag ik het niet goed?
Wildflower schreef: ↑25 nov 2020 20:54
Oh! Heintje!
Hoe vond hij Echo en was hij blij om Mira weer te zien?
Op het filmpje lijkt het erop dat Mira erg blij was met Hein, was dat ook het geval of zag ik het niet goed?
Ze zien elkaar wel vaker hoor maar dat vinden ze inderdaad heel leuk.
Echo had vandaag haar eerste echte moment met hem (ze heeft hem ook wel gezien toen ze een week of zes waren maar dat was anders) en dat ging gewoon meteen goed. Alsof ze nooit anders deden.
Fijn dat alles klopt. Ook dat je ouders en Hein blij met elkaar zijn.
Het voelt altijd zo goed als iedereen tevreden is.
Johnny Jones schreef: ↑25 nov 2020 20:22
Wat is ze snel zeg!
Ik vind haar mooi van type, ze spreekt me qua looks meer aan dan de beide ouderdieren. Ik vind het echt een hele mooie mix geworden!
Dank je! Vind ik ook. Vind je de whippet te iel?
Wat te smalletjes inderdaad.. en ik weet niet zo goed wat ik van de bovenlijn moet vinden.
Pappa vind ik mooi qua fysiek, maar wel te bloot.
Samen hebben ze er iets prachtigs van gemaakt, mooie atletische pups!
Ooh wat zijn het toch ontzettend mooie hondjes geworden!
En Taro, met dat rimpel koppie
Heerlijk, hier kan iedereen toch alleen maar blij en tevreden mee zijn.
Johnny Jones schreef: ↑27 nov 2020 20:41
Wat te smalletjes inderdaad.. en ik weet niet zo goed wat ik van de bovenlijn moet vinden.
Whippets hebben vaak juist prachtige toplijntjes, vind ik.
En die vacht verdoezelt niets dus het is meer waard dan een vloeiende lijn op zo'n haarfabrik. Zo kan ik het ook.
De iel en te smal snap ik wel. Ik vind het zelf juist mooi maar het is wel wat specifiek, zeg maar.
Het lijkt misschien wat breekbaar en truttig maar ze vliegen rustig over een wildrooster en mocht dat niet uitkomen dan doen ze een koprol en rennen weer verder. Dat moet ik de gemiddelde "stoere" hond nog zien doen.
Ik snap dat van die bovenlijn wel.
Whippets, Mira ook op de filmpjes, kunnen best wel met gebogen ruggetje lopen, helemaal als ze de kop laag hebben en die staart zo naar beneden. Helemaal als het wat koud is. En dat is in Nederland toch vaak.
Dat staat altijd wat zielig, en verkleumd vind ik. Is gewoon een dingetje van het ras. Daar moet je doorheen kunnen en willen zien. Want atletisch zijn ze natuurlijk ook. En functioneel.