Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nachtegalen
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Nachtegalen
Hadden er ooit eentje van de buurman gehad omdat die bij hem niet gedijde in de volière. Altijd schuw gebleven maar fluiten als de beste.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Die heb ik ook ooit eens gehad ........ zong inderdaad mooi
1 Japanse Nachtegaal en 1 Roodkuif Kardinaal, ze zaten in een kooi...... ik vind vogels in een kooi niet leuk, ze moeten een grote volière waar ze rond kunnen vliegen
Voor mij geen vogels, ik geniet van de vele vogels buiten
Verder kijk ik graag naar de mooie foto's die anderen plaatsen

1 Japanse Nachtegaal en 1 Roodkuif Kardinaal, ze zaten in een kooi...... ik vind vogels in een kooi niet leuk, ze moeten een grote volière waar ze rond kunnen vliegen

Voor mij geen vogels, ik geniet van de vele vogels buiten

Verder kijk ik graag naar de mooie foto's die anderen plaatsen

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Haha. Leuk dat je er zo blij mee bent. Terecht want je gaat er op zeker enorm van genieten. Hier was het de keuze. Of de rode kardinaal of de nachtegalen. Want de kardinaal vermoord ze helaas. De kardinaal durf ik lastig te herplaatsen omdat ik niet weet hoe agressief hij elders gaat doen. Dus dan maar mijn favoriete vogels weg. Met pijn in het hart maar omdat ze zo verwend gaan worden en de ruimte krijgen voelt dat goed. Ik ga ze echt missen. Want voor mij zijn dit DE vogels om te hebben als je een grote volière hebt.
-
- Zeer actief
Dit zijn ze al heeft een van hen nu een knuistje omdat de kardinaal hem vorig jaar bij zijn pootje vast had. Gelukkig heeft hij er nauwelijks last van.
Zo zijn ze. Nieuwsgierig kijken en met je mee vliegen om te zien wat je in hun bakjes doet en of je misschien een lekker meelwormpje bij je hebt. Dit is wat je dan steeds ziet:

Zo zijn ze. Nieuwsgierig kijken en met je mee vliegen om te zien wat je in hun bakjes doet en of je misschien een lekker meelwormpje bij je hebt. Dit is wat je dan steeds ziet:

Laatst gewijzigd door laeken op 10 jan 2021 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
Ze zijn alleen maar tam in een hele grote volière. Dan weten ze dat ze weg kunnen schieten en dat geeft ze moed. Ik heb ze altijd tam gekregen met meelwormen sinds ik echt grote volières had. Toen ik een volière van 3 meter had waren ze schuw. In deze volière waren ze meteen na een paar weken wennen brutaal en zaten ze al bij de deur in de voerbakjes te loeren als ik de volière in liep.Persistence schreef: ↑08 jan 2021 22:34 Hadden er ooit eentje van de buurman gehad omdat die bij hem niet gedijde in de volière. Altijd schuw gebleven maar fluiten als de beste.
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Die zijn mooi
Veel plezier ermee Nanna en Laeken, wat fijn dat je zeker weet dat je favoriete vogeltjes zo goed terecht komen.

Veel plezier ermee Nanna en Laeken, wat fijn dat je zeker weet dat je favoriete vogeltjes zo goed terecht komen.